13.1.17

Χιονιάς


Καλή χρονιά, χρόνια πολλά, κι από αυτήν εδώ τη γωνιά του φανταστικού (#διπλής) αυτού διαδικτυακού χώρου!
Μέσα στο χειμώνα που μας πέρασε, έκανα πολλά σχέδια για ραψίματα, αλλά, να, λίγο το ένα, λίγο το άλλο, τίποτα δε μου έκατσε, και έμεινα στα σχέδια. Επειδή, όμως υποσχέθηκα στον εαυτό μου να ράψω κάτι (οτιδήποτε!) για μέσα στις γιορτές, πήγα και πήρα ένα ύφασμα από τον Ιχτιάρογλου, πολύ εντυπωσιακό και βολικό.
Είναι συνθετικό, και έχει επάνω του κάτι σαν κρόσσια να το πω, θα το πω: σαν κρόσσια είναι, αλλά κάπως κολλημένα στο ύφασμα (δεν έχει πολλή κίνηση τύπου τσάρλεστον) τυπωμένα με ένα υπέροχο μεταλλικό σκουριασμένο μπορντό-σάπιο-μήλο, τέλοσπάντων είναι ιδιαίτερο και μου έκανε κλικ από την πρώτη στιγμή. Κάνει σκιάσεις και νερά όταν κουνιέμαι, και φαίνεται τέλειο. Του πέρασα ένα λάστιχο στη μέση, έκανα και μια ραφή πίσω (ούτε καν δύο πλαϊνές), και επειδή είναι έτσι το σχέδιό του, δεν χρειάστηκε να βάλω ούτε φόδρα ούτε να το στριφώσω. Επίσης, επειδή η φούστα είναι κοντή και όχι φαρδιά, χρειάστηκα μόνο 50 πόντους από το ύφασμα, και μου βγήκε πολύ φθηνή τελικά (γύρω στα δέκα ευρώ). Από ό,τι καταλαβαίνεις, αυτό για μένα είναι το τέλειο ύφασμα!
Το φόρεσα σε κάνα δυο γιορτινά τραπεζώματα, σε κάνα δυο εξόδους, και το ξαναματαφόρεσα και προχθές στα χιόνια της Θεσσαλονίκης, ίσα για να το φωτογραφίσω (παρεμπιπτόντως, ΔΕΝ κρυώνω καθόλου, προτιμώ καλσόν παρά παντελόνια όταν έχει πολύ κρύο). Δεν θα δεις πολλές φωτογραφίες της φούστας, βέβαια, διότι ο φωτογράφος μου βαριόταν, κρύωνε και δυσανασχετούσε, και έκανε λες και η φωτογραφική είχε μέσα φιλμ και αν έβγαζε μια παραπάνω φωτογραφία θα το τελείωνε (γκρ)! Και, επειδή δεν υπάρχουν πολλές φωτογραφίες της φούστας, είπα να σε αποζημιώσω με ένα σύντομο βιντεάκι με όμορφες (κατ'εμέ) σκηνές και φωτογραφίες από τη χιονισμένη και μετα-χριστουγεννιάτικη Θεσσαλονίκη.






 Ένιγουεϊ, αυτή είναι η υπέροχη (επειδή ήταν σχεδόν μηδενικής προσπάθειας) φούστα μου, και αν αποφασίσεις κι εσύ να φτιάξεις μία τέτοια, φρόντισε να είναι από ύφασμα λίγο ελαστικό, για να εφαρμόζει καλύτερα (εγώ επίτηδες την άφησα σε γραμμή κάπως άλφα, ενώ θα μπορούσα να την κάνω στενή, αλλά είπα μη γίνω εντελώς έιτιζ, και λάστιχο στη μέση και στενή, πολύ θα πήγαινε νομίζω-αλλά μπορεί και όχι).
Α! Επίσης, ξέχασα να σου πω, τον Δεκέμβριο πήρα μέρος σε μία ανταλλαγή δώρων που διοργάνωσε η Ζίνα από το Efzin Creations, και πήρα τέλειο δωράκι από την Άννα του Journey into Creativity: ένα υπέροχο ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης, με θέμα, τί άλλο, τη ραπτική, και επιπλέον σε στυλ βίντατζ. Αυτό το ημερολόγιο, παρόλο που πέρασαν τα Χριστούγεννα (ειρήσθω εν παρόδω, ήταν το πρώτο μου τέτοιο ημερολόγιο-shocking, I know, δεν είχαμε τέτοια στο χωριό μου, γι'αυτό-, και ήμουν καλό κορίτσι και άνοιγα τα κουτάκια, που περιείχαν είδη ραπτικής, μέρα-μέρα, δεν έκανα καθόλου ζαβολιές), είναι ακόμα στο τοίχο μου και το στολίζει, γιατί του ταιριάζει πολύ!


Μπορείς να δεις τις λεπτομέρειές του εδώ, στην ανάρτηση της χρυσοχέρας Άννας.
Και αυτά που έστειλα εγώ ως ξωτικό είναι όλα μαζεμένα στη φωτογραφία που έβγαλε η αγαπητή παραλήπτρια, Κατερίνα από το Κυριακή στο Σπίτι, διότι εγώ εκείνη τη μέρα, από το πόσο τελευταία στιγμή τα ετοίμασα για να τα στείλω (Κυριακή στο ταχυδρομείο για την Κυριακή στο σπίτι!) δεν έβγαλα καμία φωτογραφία της προκοπής (μπορείς να τα δεις όλα αναλυτικά στην ανάρτησή της εδώ).


Αυτά. Βαρέθηκα να γράφω τώρα, θα σε αφήσω (ειλικρίνεια).

♥ Πελαζί

20 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία η φούστα σου! Με γεια!Την επόμενη που θα θες φωτογράφο, πες μου! Θα σε βγάλω 100 πόζες!Πραγματικά περνάω τα ίδια κατά περιόδους. Προχθές ζήτησα από φίλη να κάνει το μοντέλο, γιατί αν περίμενα από τον καλό μου, ακόμη θα το φωτογράφιζα...υγ. ωραίο και το advent calendar και το δωράκι που έστειλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, είσαι πάντα με τον καλό το λόγο! Σ' ευχαριστώ πολύ, μπορεί και να σε εκμεταλλευτώ, θα μετανιώσεις που το είπες. Να βρεθούμε να αλληλοφωτογραφηθούμε!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα τα δώρα και αυτά που έστειλες και αυτά που πήρες.Η φούστα καταπληκτική!
    AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί μποκού, Αριάδνη! Η φούστα είναι ΕΥΚΟΛΗ, άρα αγαπημένη!

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχα το πόσο γέλασα με το κείμενο σου δε λέγεται! χαχαχαχα μα να μην εχεις έναν υπομονετικό φωτογράφο??? ντροπή πες του! χαχαχαχα

    Και η φούστα καταπληκτική και τα δώρα που έλαβες και έστειλες!!! χαρηκα πολύ που ήσουν στην παρέα και με το καλό να το επαναλάβουμε!!! φιλακια και καλη χρονια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η έλλειψη φωτογράφου είναι η κατάρα της μπλόγκερ (ε, και εδώ που τα λέμε είναι και η κατάρα του αγαπημένου της μπλόγκερ, επίσης-τί χρωστάνε κι αυτός, να τον έχω στο κρύο για να με φωτογραφίζει)!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τη διοργάνωση, ήσουν υπέροχη (και πολύ οργανωτική, πράγμα το οποίο πάντα το θαυμάζω στους ανθρώπους, ούσα τέρμα χυμαδιό η ίδια μου)!

      Διαγραφή
  4. Η έλλειψη φωτογράφου, μα και η έλλειψη μοντέλου -ειδικά τη στιγμή που το χρειάζεσαι! Διασκέδασα διαβάζοντας την ανάρτηση (έλαβα και απο εδώ τόσα εύσημα -μου "έκατσε" το "χρυσοχέρα" στο μυαλό προσπαθώντας το απόγευμα να φτιάξω ένα κασκόλ με το βελονάκι, και όλο έχανα την ισιάδα του...!!! Θα δείξει τι θα βγει στο τέλος...). Όμορφη και τόσο απλή η φούστα! Πολύ όμορφο χρώμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσοχέρα, και λίγα είπα! Είμαι σίγουρη που θα κατακτήσεις και το βελονάκι!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι, τα χιόνια ήταν τέλεια! Η φούστα όχι και τόσο, αλλά μια χαρά την έκανε τη δουλειά της! :)

      Διαγραφή
  6. Καλή χρονιά Pelagie μου!Εκθαμβωτική η φούστα(πόσο ταιριάζει το μωβ με το μαύρο,ε?).Αυτό με τα κουτάκια σπίρτων πολύ μου άρεσε για να το φτιάξω με την μικρούλα μας,παίζεις-κολλάς-οργανώνεις τις 1247 χαντρούλες που έχει η μικρή για να κάνει κολιέ :)..φαντάσου δηλαδή αν είχες χρόνο τι θα ετοίμαζες,πανέμορφα και γουστόζικα όλα!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πολύ ταιριάζουν τα άτιμα!
      Αυτό με τα κουτάκια σπίρτων, που λες, δεν το έκανα εγώ (δεν διαβάζεις προσεκτικά αυτά που γράφω και θα σε μαλώσω), το έφτιαξε η Άννα από το Journey into Creativity, και, ναι, είναι πολύ ωραία ασχολία για παιδάκια (για μεγάλους, με όλα αυτά τα τζίτζιλα-μπίτζιλα δεν είμαι και πολύ σίγουρη)! :D

      Διαγραφή
    2. Το κατάλαβα ότι το έφτιαξε η Άννα βρε,απλά μου άρεσε σαν ιδέα..:)

      Διαγραφή
  7. πολύ όμορφη η φουστίτσα!!! με γειες, με γειες!!!! δύσκολο να βρεις τον ιδανικό φωτογράφο στις μέρες μας! χαχαχα.. φιλιά πολλά και καλή χρονιά με υγεία και δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μωρέ, δύσκολο να βρεις φωτογράφο τη σήμερον ημέρα. Και ο Πήτερ ο Λίντμπεργκ δεν ήταν διαθέσιμος εκείνη τη μέρα, τί να κάνω, συμβιβάστηκα με την αμέσως επόμενη καλύτερη λύση! Αχαχαχα!
      Καλή χρονιά, αγαπητή Evonita!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ώραιο το ύφασμα της φούστας, ταίριαζε με το γιορτινό κλίμα.Συγχαρητήρια για τις αναρτήσεις που κάνεις,μολις απόψε το βράδυ σε ανακάλυψα και χάρηκα ιδιαίτερα γιατί έχω και γω το μικρόβιο της ραπτικής οπότε θα περιμένω το επόμενο project σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκη, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Είναι όπως τα λες, η ραπτική είναι κάτι σαν μικρόβιο! Κολλάς, και μετά άντε να ξεκολλήσεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Και φωτογράφιση στο κρύο χιχι! Φυσικά και άξιζε τον κόπο! Υπέροχη η φούστα σου! Σ' ευχαριστώ για ακόμα μια φορά για τα υπέροχα δώρα που μου έστειλες! Και του χρόνου να είμαστε καλά να ξαναπαίξουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!