5.9.13

Είναι που δε φορούσα εμπριμέ

Είπα, δε γίνεται να αφήσω να περάσει το καλοκαίρι (περίπου), και να μην σου δείξω κάτι από τα καλοκαιρινά μου πονήματα (ότι δε θα μπορούσες να κοιμηθείς αλλιώς).
Και λοιπόν, που λες, σου το έχω ξαναπεί, αλλά θα το ξαναπώ: κάποτε φορούσα μόνο μαύρα. Χειμώνα-καλοκαίρι. Α, και αρβυλάκια. Όχι, μη σκιάζεσαι, δεν θα σου δείξω φωτογραφίες, αυτά άλλωστε συνέβαιναν πριν πολλά (πολλά) χρόνια. Σε κάποια στιγμή, βέβαια, άρχισα να το ξανοίγω το θέμα. Φορούσα τότε και άσπρες μπλούζες, καμία εκρού, τίποτε σκοτωμένο ροζ, καταλαβαίνεις τώρα εσύ. Μονοχρωμία, πάντως. Το θέμα εκτροχιάστηκε εντελώς πριν καμία τριετία, όταν άρχισα να ράβω. Διότι, όσο και να πεις, είναι πολύ βαρετό να κόβεις και να ράβεις σε μονόχρωμο ύφασμα. Έτσι, με τούτα και με κείνα, άρχισα να ράβω (και να φοράω, ως εκ τούτου) και χρωματιστά. Αυτή είναι, εν συντομία η ιστορία (τί περίμενες, δηλαδή;).
Με αυτό το μουντ (το πλουμιστό) πήγα στην Εύη πριν μερικές εβδομάδες. Και είδα ένα βαμβακερό εμπριμέ, το οποίο για κάποιο λόγο δε μου γέμιζε και πολύ το μάτι για να το κάνω φόρεμα (γιατί για φόρεμα έψαχνα όταν πήγα). Αλλά το πήρα, επειδή μου άρεσε πολύ το ντεσέν του. Το κακό ήταν ότι ήταν το τελευταίο του ρολού, και ήταν μόνο ένα μέτρο στο μήκος. Είπα, θα κάνω ένα απλό φορεματάκι, σε γραμμή άλφα, να ξεφύγω από τα πολύ δομημένα φορέματα που συνήθως φτιάχνω. Απλά και ωραία. Άνετα, βρε παιδί. Εσύ είσαι που το λές; Πάρε να 'χεις: στο σπίτι συνειδητοποίησα ότι το ύφασμα είχε φάρδος 1,10 και όχι 1,40-1,50 μέτρα, που έχουν συνήθως τα διπλόφαρδα υφάσματα. Έτσι, προσπαθώντας να σκεφτώ έναν τρόπο να μου φτάσει το ύφασμα, είπα να συνδυάσω και ακόμα ένα χρώμα. Και αυτό έκανα. Έκοψα, που λες, λωρίδες-λωρίδες το εμπριμέ, και το ένωσα με αντίστοιχες λωρίδες μονόχρωμου σιέλ υφάσματος, και τις ένωσα, για να κάνω μία φούστα με κουφόπιετες. Το πάνω κομμάτι, το άφησα όλο σε εμπριμέ, και το έκοψα με βάση ένα μπλουζάκι, που έχω φτιάξει σε διάφορες παραλλαγές (μία είναι εδώ), και δεν είναι άλλο από το Sorbetto της Colette. Είναι ένα πατρόν που το κατεβάζεις δωρεάν, το φτιάχνεις πολύ γρήγορα, και έχει και την τσαχπινιά του (δηλαδή, την πιέτα στο κέντρο μπροστά). Αυτό που έκανα, ήταν να "κόψω" το πατρόν ακριβώς εκεί που έδειχνε ότι είναι η μέση. Επίσης, την πιέτα στο κέντρο δεν την άφησα ελεύθερη, αλλά την έραψα πάνω στη μπλούζα. Και μετά, το ένωσα με τα χίλια-δυο κομμάτια της φούστας (τα οποία επί ώρες τα έραβα το ένα με το άλλο και τα καρίκωνα για να μην ξεφτίσουν-πολλή δουλειά, λέμε). Και, επειδή έκανα που έκανα τόσο κόπο, είπα να φοδράρω και το πάνω μέρος με το μονόχρωμο σιέλ (ξέρεις την άποψή μου για το φοδράρισμα, αλλά για κάποιο λόγο έπρεπε να το κάνω-ψυχαναγκασμός;).
Παρακάτω σου το δείχνω, φορεμένο. Είναι λίγο τσαλακωμένο και οι πιέτες του πηγαίνουν όπου νά 'ναι, καθώς το φορούσα και καθόμουν μερικές ώρες πριν το φωτογραφίσουμε, επίσης το πάνω μέρος είναι μία ιδέα πιο στενό από ό,τι έπρεπε και φαίνεται ολίγον τι, και στο πίσω μέρος έχει ένα κενό στο μέρος της μέσης, το οποίο, παρά το γεγονός ότι πρόσθεσα δύο πένσες πίσω στη μέση, παρέμεινε για κάποιον ενοχλητικό λόγο. Αλλά δεν άντεχα άλλο να το πειράξω. Παρόλα αυτά, φοριέται μια χαρά (νομίζω).







34 σχόλια:

  1. pelagie,καλά έκανες και τον τόλμησες το συνδυασμό,γιατί σου ταιριάζει(όχι ότι σε ξέρω αλλά καταλαβαίνεις τι θέλω να πω)και αποπνέει κάτι μοναδικό.Ελπίζω να το ευχαριστηθείς και του χρόνου το καλοκαίρι.Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα, δεν ήταν ακριβώς θέμα τόλμης, αλλά ανάγκης, δεδομένου ότι το ύφασμά μου ήταν περιορισμένο, οπότε, αναγκαστικά, θα μου ταιριάξει και θα του ταιριάξω (τόσο κόπο έκανα!).
      Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  2. MADAME PELAGIE,ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΦΟΡΕΜΑ ΑΠΟ 1 ΜΕΤΡΟ ΥΦΑΣΜΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΟΝΟΦΑΡΔΟ, ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ!!!!!
    ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, εντάξει, Ρένα μου, ένα μέτρο ήταν, αλλά πρέπει, για να είμαστε δίκαιοι, να προσθέσουμε και το σιέλ (κι αυτό ύφασμα ήταν)!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, πάντως!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο και αυτό!!!!Μου αρέσουν τα χρώματα και το στυλ του πολύ!!!Άλλη μια ωραία εικόνα!!!Τέλειο background και μοντέλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α Πελαζί είναι πολύ γλυκό το φορεματάκι! Μου αρέσει αυτό το παιχνίδι που κάνει η φούστα, μου θυμίζει κάτι από σχολείο- ίσως είναι το μπλε που με παραπέμπει. Πολύ όμορφο πάντως! Εμένα σε αντίθεση με εσένα, μου άρεσαν πάντα τα εμπριμέ, λουλουδερά και ρομαντικά και δεν ήθελα μαύρο ρούχο στην ντουλάπα μου. Λες να μου βγει κανα γκόθικ τώρα στα πίσω πίσω; Πλάκα θα 'χει...χοχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο σχολείο μάλλον σε παραπέμπουν οι πιέτες, Μαριλό. Όσο για το μαύρο, δε νομίζω να σου βγει τώρα, αφού δεν το είχες ποτέ! Στην τελική, δε βαριέσαι, όλα φάσεις είναι και περνάνε! Έτσι κι αλλιώς, χειμώνας έρχεται, αναγκαστικά (εγώ τουλάχιστον) θα φορέσω πάλι τη στολή του μπάτμαν... :)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Με όλα αυτά τα ρομαντικά φορεματάκια που μας έχεις δείξει κατά καιρούς(που δεν θα τολμούσα ΠΟΤΕ να τα φορέσω)μου είναι τρομερά δύσκολο να σε φανταστώ με μαύρα και άρβυλα!!!!!Αλλά βέβαια κι εγώ κάποτε φορούσα κολλητά και στενά....!!!!!:o

    Το υφασματάκι σούπερ πάντως!!!!Και το φόρεμα πολύ όμορφο έγινε.Εγώ βέβαια στην θέση σου δεν θα είχα την υπομονή να το τελιώσω μετά από τόοοοσες μετατροπές....

    Συγχαρητήρια και για την φωτογράφιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι τα αρβυλάκια έχω πολλά(αααα) χρόνια που τα έβγαλα, με το ζόρι τα θυμάμαι πλέον... Ε, τί να κάνουμε, όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος αλλάζει. Είναι και που βαριέσαι όλο τα ίδια και τα ίδια, είναι και που θέλεις και την άνεσή σου παραπάνω, όλα μαζί.
      Επίσης, ούτε κι εγώ δεν το τελειώσα, να το κάνω τέλειο, ήθελε ακόμα δυο τρία πραγματάκια, αλλά δεν το άντεχα, μετά από τόση πιέτα...
      Σ' ευχαριστώ πολύ, Γεωργία!

      Διαγραφή
  6. Kουράστηκα μόνο που τη φαντάστηκα τη δουλειά που χρειάστηκε.......
    Το αποτέλεσμα εκπληκτικό.
    Και το μοντέλο πολύ χαριτωμένο !!!!!!!
    Μπράβο κορίτσι μου, χρυσοχέρα είσαι.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ κουράστηκα, Σοφία, πίστεψέ με. Γι' αυτό και δεν το τελείωσα-κάτι λεπτομέρειες μείνανε, αλλά δεν άντεχα άλλο να το πειράξω!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  7. Βρίσκω πολύ χαριτωμένο τον συνδυασμό των δυο υφασμάτων και ας ξέρω ότι σου έβγαλε την ψυχή!
    Το εμπριμεδάκι σου πάει πολύ! Να το φοράς!
    Καλή βδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου πάει δε μου πάει, Αγγελική, μερικές φορές το θέλω (κι ας νομίζω πως δείχνω λίγο σαν υπερφυσική μπεμπέκα!).
      Σ'ευχαριστώ πολύ, πάντως!

      Διαγραφή
  8. Πελαγια πολυ ομορφο δροσερο και καλοκαιρινο το φορεμα σου μπορει να σε παιδεψε αλλα ειναι πολυ ομορφο, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με παίδεψε, ναι, με παίδεψε! Θα κάνω καιρό να ράψω κάτι με πιέτες, για να πω την αλήθεια.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  9. Αυτό που βγάζεις φόρεμα από 1 τ.μ. υφασμα....Υπέροχο, σου πάει και πολύ νεανικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό, πάλι, που παιδεύεσαι τόσες ώρες για να βγάλεις με τις πιέτες φόρεμα από ένα μέτρο;;; Νευροπάθεια.
      Σ' ευχαριστώ πολύ, Ύρις (ή Ίρις;)!!!

      Διαγραφή
  10. Mπραβο κορίτσι μου! Πολύ όμορφο και με αρκετή δουλειά! Πολύ όμορφο εμπριμέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πως αρχίσαμε την καριέρα μας όλες με μαυρο και καταλήξαμε τρικολόρε δεν το εχω καταλαβει.
    Μου αρεσει παααααααρα πολύ η φουστα του φορέματος!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, έχεις δίκιο. Είναι λίγο που το βαριόμαστε, είναι που, μεγαλώνοντας δε σηκώνει (κι άλλη) μαυρίλα η ζωή μας... Λίγο από όλα.
      Σ' ευχαριστώ πολύ, φιλιά!

      Διαγραφή
  12. (με λίγη καθυστ΄ρηση, λόγω απουσίας...) Καλά έκανες και το γύρισες στο χρώμα λέω εγώ (παρ΄ όλο που είμαι φαν του μαύρου) και επίσης μου αρέσει πολύ όταν προκύπτει ένα πρόβλημα και εξ'αιτίας βγαίνουν υπέροχα αποτελέσματα όπως αυτό το φουστάνι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως αυτό ακριβώς που λες, δηλαδή το να σου βγαίνουν ωραία πράγματα από τα προβλήματα, είναι το πιο καλύτερο και το πιο ικανοποιητικό (στη ραπτική και στη ζωή). Σ' ευχαριστώ πολύ, Ελεάννα!

      Διαγραφή
  13. Αυτό πάλι...που πας να φτιάξεις κάτι κ όσο και να το μαζέψεις πάντα κάτι περισσεύει κ δεν ξέρεις τι να το κάνεις... Ώρες-ώρες μού'ρχεται να πάρω ένα συρραπτικό κ τσακ τσακ τσακ να τελειώνει το θέμα!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Καλό. Έχω μία γνωστή που το έχει κάνει αυτό (!). Ε, άμα κάτι σου βγάζει την ψυχή...

      Διαγραφή
  14. Mme PdP,
    για εμένα είναι ό,τι πιο ωραίο και ευρηματικό έχετε ράψει!
    Ιδιατέρως με εντυπωσίασε που αρχίσατε τα παιχνίδια με τα υφάσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλειο! Μπράβο για την υπομονή σου! Απο ποιο μαγαζι αγόρασες αυτο το ωραίο εμπριμέ. Εχει περάσει καιρος αλλα ισως εχει και αλλα όμορφα υφασματα σαν και αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα, σ' ευχαριστώ πολύ, και συγγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση! Το ύφασμα το αγόρασα από τον Ιχτιάρογλου στη Θεσσαλονίκη. Είναι τύπου Liberty, και ναι μεν δεν θα βρεις ακριβώς το ίδιο, αλλά έχει πάρα πολλά παρόμοια, και φέρνει συνέχεια, από ό,τι ξέρω. Αν αγοράσεις, θα ευχαριστηθείς πολύ στο ράψιμό τους, γιατί είναι πολύ ευκολοδούλευτα, και θα ευχαριστηθείς και το φόρεμά τους, Είναι πολύ ποιοτικά υφάσματα...

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!