29.8.13

Για το Σαν Τροπέ είμαι, σου λέω

Εδώ είμαι κι εγώ! Το καλοκαίρι (σχεδόν) πέρασε, κι εγώ έραψα αρκετά, αλλά δεν σου τα έδειξα, καθώς με δυσκόλεψε το θέμα της φωτογράφισής τους. Ελπίζω να πέρασες καλά στα μπάνια σου, και να κάνεις ακόμα λίγα μέχρι να χαλάσει ο καιρός. Έχουμε ακόμα μερικές εβδομάδες γι' αυτό, μη μου σκάς. Το Σεπτέμβρη γίνονται τα καλύτερα μπάνια.
Σήμερα, πάντως, εγώ λέω να σου πω για ένα φόρεμα. Πριν από δύο χρόνια, που λες, είχα αγοράσει αυτό το πατρόν (είναι το Butterick B5748):

Ωραίο, ε; Το είχα αγοράσει γιατί μου άρεσε πολύ η ανοιχτή του πλάτη, σε συνδυασμό με τη στενή του μέση. Μετά από δύο χρόνια αναμονής, ντα-νταμ!, ήρθε κι αυτουνού η ώρα του (με την καλή έννοια), έτσι ξαφνικά όπως πάντα. Είχα ένα ύφασμα, ξεχασμένο κι αυτό, μπλε με λευκά πουά (μη γελάσεις, ναι, πάλι πουά-ποτέ δεν θα μου φύγει αυτή η αρρώστια, το ξέρω), βαμβακερό και ελαφρύ, αλλά παρόλα αυτά αρκετά κρουστό. Το κάτω μέρος της φούστας δεν το έκανα όπως έδειχνε το πατρόν, αλλά με κουφόπιετες και πιέτες. Το φοδράρισα κιόλας (με ωραιότατο και δροσερότατο άσπρο βουάλ βαμβακερό), πάνω κάτω. Ωραιότατο έγινε (νομίζω).
Λίγο μεγάλο, βέβαια (πάλι βαρέθηκα να φτιάξω ένα δοκιμαστικό), μου βγήκε, αλλά την επόμενη φορά θα το μαζέψω λίγο το θέμα στους ώμους και στα πλάγια επάνω. Πάντως, φοριέται. Έφτιαξα και ζωνάκι με το ίδιο ύφασμα, με ένα φιογκάκι και με κόπιτσα για να το κουμπώνω. Το οποίο φιογκάκι επιμένει να στραβώνει και να φαίνεται σαν προπέλα, αλλά δεν πειράζει... Επίσης, για ένα παράξενο (έως και ηλίθιο) λόγο, δεν έβγαλα φωτογραφίες όπου να φαίνεται και η πλάτη του (μου) η ανοιχτή, που είναι και το άσετ του το μεγάλο. Δεν πειράζει.
Το αποτέλεσμα μου κάνει πολύ δεκαετία '50, και όταν το φοράω νιώθω έτοιμη για σουλάτσα σε κοσμικές πλαζ του κάποτε.
Για δες και πες μου κι εσύ:


Λίγο τσαλακωμένο το ρουχαλάκι, αλλά βλέπεται.


 Την πλάτη τη γύρισα, αλλά δεν συνυπολόγισα και τα μαλλιά μου...


Στραβό πόδι, στραβό φιογκάκι στη ζώνη.


 Κι ένα τσαντάκι που έφτιαξα για να φυλάω το κινητό μου. Από περισσευούμενο κομμάτι υφάσματος της γιαγιάς μου, που χρησιμοποιούσε πολύ παλιά για ξεσκονόπανο.



Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

19 σχόλια:

  1. Ηρθα στο ομορφο σπιτι σου και γω δεν θυμαμαι απο ποια φιλη, τι ομορφα φορεματα, επιτελους καλογουστα και θηλυκα ρουχα , το πουα το λατρευω κι εγω και ξερω και απο ραψιμο , βασικα σχεδιαζα τα ρουχα της βιοτεχνιας μας και τωρα τρελλαινομαι να βλεπω πραγματα γυρω απο το κοσμο της μοδας , του υφασματος.....μπραβο σου ειναι πανεμορφο το πουα σου φορεμα, φιλιά Μαιρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Μαίρη! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Καλά, τί να λέμε, εσύ είσαι πολύ προχωρημένη, αφού τα έκανες αυτά σε επαγγελματικό επίπεδο. Εσύ ράβεις ακόμα ή μόνο βλέπεις, όπως λες;

      Διαγραφή
  2. Το πουά είναι κόλλημα ρε φίλε μου. Σε νιώθω. Και το φόρεμα τέλειο! Η παραλία πάλι, συγγνώμη στο Coney Island είσαι;;; Που είναι αυτό το μέρος (όχι το Coney Island)! Είναι τέλειο :) (επιτέλους έκανες ποστ, γιατί μου είχαν λείψει λίγο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω πως με νιώθεις! Όλο λέω, δε μπορεί, αυτό είναι το τελευταίο πουά που φτιάχνω, δεν είναι δυνατόν, θα το σιχαθώ σε κάποια στιγμή. Και, όχι δεν είναι το Coney Island, μακάρι να ήταν. Είναι ένα πολύ όμορφο και κοσμοπολίτικο μέρος, η παραλία της Deauville, που είναι στη Νορμανδία (ακριβώς κάτω από τη Μεγάλη Βρετανία). Η θάλασσα αυτή είναι ο Ατλαντικός. Ήταν τέλεια, όντως!
      Φιλιά πολλά, ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!!!Ξεκινώ με την σειρά...τέλειο φουστάνι,τέλειο μοντέλο,τέλειες φωτογραφίες,και μια ανάμνηση παλιά πράγματι δεκαετία '50 σε εικόνες, και στυλ φουστανιού.Με κάνεις να ζηλεύω και να θέλω να ξεκινήσω πάλι το ράψιμο.Τα κάνεις όλα να φαίνονται τόσο εύκολα!!!(ενώ δεν είναι!!!)Σχόλιο από μια παντοτινή αρχάρια και άσχετη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό είναι που σε κάνω και ζηλεύεις, έλα να γίνουμε πολλές... Γιατί δεν ξεκινάς πάλι το ράψιμο, άραγε; Άντε, μία απόφαση είναι. Ξεκίνα με ένα απλό μπλουζάκι, και θα γλυκαθείς, πιστεύω!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, πάντως!

      Διαγραφή
  4. Μμμμμ,ωραίο!!!Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία.
      Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν, υπέροχο το φουστανάκι σου και αυτό το πουά το λατρεύω, είναι σαν να χώνομαι στα υφάσματα της παιδικής μου ηλικίας! Να υποψιαστώ από τις φωτό ότι είσαι στα εξωτερικά???? ...ή θα συγχυστώ?
    * κι επιτέλους ένας φυσιολογικός άνθρωπος "καλό υπόλοιπο καλοκαιριού". Επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πουά, πουά, πουά λατρεμένο! Παλιμπαιδισμός, λες;
      Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες στην παραλία της Deauville, στη Νορμανδία (ήταν πολύ ωραία, αν σου δωθεί η ευκαιρία κάποια στιγμή να πας κατά κει-είναι τρεις ώρες δρόμος από το Παρίσι-να μην το χάσεις)! Ο Ατλαντικός είναι άλλο πράγμα...
      Καλό υπόλοιπο, λοιπόν! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Επιτέλους...μας είχες λείψει! Πολύ ωραίο σου βγήκε αν και όπως τα λες και εσύ οι φωτογραφίες είναι λειψές. Θέλαμε και άλλες βρε παιδί μου, όπως να το κανουμε δε φτάνουν!
    Μπράβο, πάντως είσαι μοντελάκι. Μη μου πεις ότι είσαι στο Σεν Τροπέ εκεί; Όχι, γιατί αν μου το πεις θα εκραγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλασικά, Μαριλό μου, οι φωτογραφίες ποτέ δεν είναι όσες πρέπει και ακριβώς όπως πρέπει, αλλά, τί να κάνουμε, ντάλα στον ήλιο δε γίνεται να κάτσει και πολύ ο άλλος να σε φωτογραφίζει, θα σε βρίσει στο τέλος (και με το δίκιο του!).
      Όχι, δεν είναι στον Σαν Τροπέ, είναι στη Νορμανδία, σε μία παραλιακή πόλη που λέγεται Deauville. Πολύ όμορφη!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Welcome back! Panemorfo to foremataki sou Elpida mou...kai ola ta xpomata stes fotografies sou ine iperoxa kai kalokaipina! Exo ki ego auto to patron...prepi na to ftiaxo sintoma!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, σ' ευχαριστώ πολύ, Μαρί! Το είδα που το έχεις. Να το φτιάξεις, είναι πολύ εύκολο!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  9. Πολυ ωραιο το χρώμα και το σχέδιο... σηκωσε ομως λίγο την κομμη σου να δουμε την πλατούλα χα χα!
    3χαριτωμενο το τσαντάκι και το βραχιολάκι.

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αυτό έπρεπε να το σκεφτώ εκείνη την ώρα, αλλά, πού. Δεν μου ήρθε να το κάνω, τί να πω...
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  10. Μετά από την ανάρτηση αυτή πήρες το βάπτισμα της Mme, de Paris!!!
    Η δημιουργία πολύ, πολύ όμορφη!!!

    Εύγε στο φωτογράφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!