4.6.13

Μέντα


Η απόχρωση αυτή, σου λέει, της μέντας είναι πολύ στη μόδα αυτή τη σαιζόν. Καθόλου δε με νοιάζει εμένα αυτό (εντάξει, ίσως λίγο), απλώς όταν είδα ύφασμα με αυτό το χρώμα στον Ιχτιάρογλου, όρμηξα ευθύς αμέσως να το πάρω. Η ποιότητά του είναι τύπου Σανέλ (mais oui), είναι πολύ όμορφο και ελαφρύ, και πολύ χυτό.
Είπα να το ράψω γρήγορα, επειδή το είδος του υφάσματος δεν επιτρέπει να το φορέσεις μέσα στο καλοκαίρι, είναι ανοιξιάτικο. Άργησα λίγο, η αλήθεια είναι, αλλά ευτυχώς βοήθησε ο καιρός και μπόρεσα να το φορέσω, δύο βδομάδες τώρα.
Το πατρόν το οποίο χρησιμοποίησα είναι το Vogue V8232, κλασικό πλέον (για μένα), και χρησιμοποιημένο εδώ και εδώ, και σε ακόμα ένα φόρεμα, το οποίο ακόμα δεν σου έχω δείξει (με μπλε ρουά σαντούγκ και δαντέλα σαντιγύ,  δεν ξέρω πώς μου ξέφυγε και δεν σου το έδειξα- θα πάθεις πλάκα αν το δεις-λέμε τώρα). Δοκιμασμένα πράγματα, δηλαδή. Όπως πάντα. Τα πατρόν στα χέρια μου φτουράνε, τί να λέμε.
Το ρέλι στη φούστα του φορέματος είναι προσθήκη μετά από σύσταση του καλού μου (!), ο οποίος, αφού με είδε να το προβάρω, μου είπε "θα ήταν ωραίο, αν είχε και μία γραμμή (sic) μαύρη στο κάτω μέρος της φούστας" (μετάφραση: ...αν είχε ένα ρέλι στον ποδόγυρο). Είχε δίκιο. Και στο σημείο αυτό, θα ήθελα να σε προκαλέσω να παρατηρήσεις το περί ου ο λόγος ρέλι, το οποίο μέσα στα σκοτάδια στα οποία το διάλεξα μέσα από τα κουτιά μου με τα διάφορα, το είδα μαύρο, αλλά, αφού το έραψα και το είδα στο φως της ημέρας την επομένη, μου προέκυψε σκούρο μεν, μπλε δε. Δεν πειράζει. Αν δε βαρεθώ σε κάποια στιγμή,  θα το αλλάξω και θα βάλω ένα μαύρο (χμ... κάτι μου λέει ότι θα μείνει για πάντα, αλλά ποιός νοιάζεται; Πολλοί θα το δουν, λίγοι θα το καταλάβουν. Ελπίζω.).
Νά ΄το, λοιπόν, το φόρεμα, φωτογραφισμένο στις εξοχές και στους ωραίους κήπους:







18 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Καλή μου Μαρί.
      Αυτόν τον καιρό έχω λίγα προβληματάκια με τον υπολογιστή μου, και δεν έχω μεγάλη και άνετη πρόσβαση στο διαδίκτυο, γι' αυτό και δεν αφήνω σχόλια πουθενά πλέον. Σε παρακολουθώ, όμως!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, είσαι πολύ γλυκούλα και ευγενική, όπως πάντα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο!..Καλοφόρετο να είναι!..θα περιμένω να δω και το μπλε πουά...
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα, έγραψα μπλε ρουά, όχι μπλε πουά :) !
      Νομίζω πως σ' αρέσουν τα πουά (ή τα περιμένεις από μένα), ε;
      Σ' ευχαριστώ πολύ, πάντως!

      Διαγραφή
  3. Μα τι πειράζει που είναι το ρέλι μπλε?
    Είναι τόσο όμορφο στο σύνολό του το φόρεμα !
    Συγχαρητήρια για το ράψιμο, συγχαρητήρια και για σένα που είσαι κούκλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ρέλι δεν πειράζει που είναι μπλε, με ενοχλεί λιγάκι που η ζώνη και τα παπούτσια μου (θέλω να) είναι μαύρα!
      Το μπλε του πηγαίνει πολύ, έχεις δίκιο, αλλά δεν είναι αυτό που είχα στο μυαλό μου. Όπως και νά 'χει, αυτό είναι τώρα, αν με πειράξει πολύ στο μέλλον η διαφορά του χρώματος, θα το αλλάξω.
      Σ' ευχαριστώ πολύ, Σοφία!

      Διαγραφή
  4. Δε φαίνεται καλέ το ρέλι, το μπλε εννοώ. Μαύρο φαίνεται, εκτός και αν έχεις πειράξει τα χρώματα της φωτογραφίας και παραπλανιέμαι...Μπράβο Πελαζί, πολύ ωραίο και το φόρεμα αλλά και το χρώμα, που παρεπιμπτόντως είναι το αγαπημένο μου για τώρα. Επίσης συγχαρητήρια που μπορείς και κάνεις πολλές φορές ένα πατρόν που το έχεις δοκιμάσει και σου πάει! Εγώ βαριέμαι, να ξανακάνω το ίδιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε φαίνεται, Μαριλό, μόνο στο φως της ημέρας το καταλαβαίνεις, κι αυτό αν το πω εγώ και το προσέξει ο άλλος... Αλλά το ξέρω εγώ! Και λίγο (όχι πολύ) μου τη σπάει, αλλά τί να πω, ας πρόσεχα...
      Όσο γι' αυτό που λες, καταλαβαίνω πώς το βλέπεις, αλλά αυτό που βαριέμαι πολύ είναι να κόβω από την αρχή ένα πατρόν (ή να το ξεπατικώνω). Πιο δημιουργικό είναι αυτό που κάνεις εσύ, γιατί σε οδηγεί να μαθαίνεις καινούρια πράγματα!
      Εγώ πρέπει να έχω τρελά κέφια, για να δοκιμάσω ένα καινούριο πατρόν..
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Πω πω καλέ, τι ωραίο που έγινε! Το χρώμα μου αρέσει κι εμένα τελυταίως, αλλά δεν έχω τίποτα σ αυτήν την απόχρωση. Το ρέλι του πήγε κουτί μπορώ να πω, οπως και ο ανοιξιάτικος καιρός! Εύγε παιδί μου! (και περιμένουμε το άλλο με την δαντέλα σαντιγύ :P που μου απέσπασε για λίγο την προσοχή από το διάβασμα του post καιθέλω να το δω όπωσδήποτε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάννα, σ' ευχαριστώ πολύ, είσαι πολύ ευγενική!
      Επιφυλάσσομαι για το μπλε ρουά μου (είσαι της πολυτέλειας κι εσύ, ε; Η δαντέλα σαντιγύ σου απέσπασε την προσοχή)!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. πολύ όμορφο και ιδιαίτερο το φόρεμα..Και σου παααααααααααάει!!!
    Τα συγχαρητήριά μου για τη δημιουργία του από τα χεράκια σου
    …….(¨`•.•´¨)…..….l | /
    (¨`•.•´¨).¸.•´—— (ړײ) —
    .`•.¸.(¨`•.•´¨)….… / | l
    (¨`•.•´¨).¸.•´
    .`•.¸.•´.•´
    ……`•´¸
    ………..)
    ……¸.•´
    …..(
    ……`•.¸
    ………..Πολλά φιλιά❤❤❤και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Χρίστα, με τα ωραία σου σχόλια και τα κολπάκια σου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια!

      Διαγραφή
  7. ωραίο το χρωματάκι,ωραίο και το φορεματάκι!!!Δεν θα το φορούσα βέβαια...μμμμ δεν είναι το στυλ μου,ξέρεις τώρα...εγώ είμαι περισσότερο στυλ τσουβάλι....χιχι!!!!!
    Θα ήθελα περισσότερες κοντινές φωτό!Χάθηκες καλέ μέσα στην πρασινάδα :)

    Α!Μας έλειψες βρε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Η αλήθεια είναι πως χάθηκα, όντως, αλλά ήταν για καθαρά τεχνικούς λόγους (δεν είχα υπολογιστή)...
      Όσο για τις κοντινές φωτογραφίες, έχεις δίκιο, αλλά οι συγκεκριμένες έτσι μου βγήκαν, μακρινές. Δεν ξέρω γιατί... Μάλλον γιατί ήθελα να βγει και ο κήπος, που μου άρεσε πολύ!
      Όσο για το στυλ, εντάξει, αυτό είναι καθαρά προσωπικό θέμα, και το αναγνωρίζω ότι αυτό παραείναι κοριτσίστικο και γούτσου γούτσου και λοιπά..
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. βρε τι κι αν είναι γούτσου γούτσου και λοιπα... αυτό το φόρεμα είναι όνειρο... ακόμα κι εγώ που είμαι στυλ Γεωργία - τσουβάλι... θα το επιχειρούσα να το φορέσω κι ας έχει και μπλε - μαύρο ρέλι!!! φιλιά πολλά είναι α π ι σ τ ε υ τ ο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατερίνα σ' ευχαριστώ πολύ! Είσαι πολύ γλυκιά κι ευγενική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η μέντα σου πάει πολύ
    ή σου κάνει καλό...
    κατι απο τα 2 τελος πάντων :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μέντα, λέει, κάνει καλό στη μνήμη (ή μήπως είναι ο βασιλικός; δεν θυμάμαι). Πλάκα πλάκα πρέπει να αρχίσω να πίνω μέντα (ή βασιλικό).
      :)

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!