26.12.12

Σαν τα χιόνια



Γιούχου. Είμαι κι εγώ εδώ, δεν πιστεύω να με ξέχασες. Χρόνια πολλά!
Ναι, ναι, το ξέρω, λίγο ξεχάστηκα, αλλά φταίει κατά πολύ και το γεγονός ότι τώρα το χειμώνα νυχτώνει πιο νωρίς, και δε μπορώ να φωτογραφίσω τα πονήματά μου. Τέλος πάντων.
Στο ψητό, λοιπόν: πριν από ένα χρόνο ακριβώς (πλάκα πλάκα), είχα ανεβάσει αυτό το παλτουδάκι, για το οποίο είχα αγοράσει ύφασμα, το είχα ράψει, αλλά δεν το είχα φοδράρει (η γνωστή πικρή ιστορία της φόδρας). Μέχρι να αποφασίσω να το ολοκληρώσω, πέρασε ο χειμώνας, ήρθε η άνοιξη, παλτό ακόμα γιοκ, αλλά έφτιαξα αυτό το μαντώ, το οποίο πολύ το φόρεσα, και γενικώς το φχαριστήθηκα. Ορμώμενη από την επιτυχία του μοντέλου, και παίρνοντας θάρρος, μάζεψα την υπομονή μου και τα κουράγια μου, και ανέσυρα από τη λήθη που το είχε καταπιεί το αφοδράριστο μαύρο μου παλτό. Και το φοδράρισα, με μία φόδρα ροζ, για να μην ξεχνάμε και την χαριτωμενιά μας εσωτερικώς (μπάτμαν απ' έξω, μπάρμπι από μέσα). Συνολικά, τώρα που το σκέφτομαι, το πατρόν αυτό το έφτιαξα τέσσερεις φορές (δύο για τα εξωτερικά ενδύματα, και άλλες δύο για τις φόδρες τους). Φτούρησε το πατρόν, δε λέω.
Για να μην τα πολυλογώ, που λες, δεν άντεξα, και αυτή τη φορά δεν παρέλειψα το μπροστινό φρουφρού του πατρόν, το οποίο έκανα από ένα ασπρόμαυρο σατέν. Το οποίο σατέν με τη σειρά του, το έχω ξαναχρησιμοποιήσει, στο μικρό μαύρο μου φόρεμα (εδώ), στις τσέπες και στο ρέλι του στριφώματος. Στις τσέπες το ξαναχρησιμοποίησα και στο παλτό. Οι γνωστές χαριτωμενιές, τί να πεις. Δε μπορώ να τις αποφύγω.
Με αυτή την ανάρτηση, που λες, θα αποχαιρετήσω το 2012, και θα ευχηθώ να έχουμε όλοι μία καλή χρονιά, με υγεία και τύχη!!!



*Ευχαριστώ πολύ την Έπη, τη φωτογράφο μου για σήμερα, που αψήφησε γενναία το κρύο και βγήκε μαζί μου έξω!

44 σχόλια:

  1. Χωρίς ντροπή θα πώ ότι μου αρέσει η πρωτοτυπία του και φυσικά το ροζ της φόδρας με βρίσκει απολύτως σύμφωνη!!! (είμαστε κορίτσια λέμε και η ζωή θέλει χρώμα!)...Χρόνια Καλά θα σου ευχηθώ, και δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ, Τσεχάκι. Καλή χρονιά και σε σένα!

      Διαγραφή
  2. Γιούχου άντε κι έλεγα πως κάτι έπαθες φτου φτου!!
    Καλή χρονιά να έχεις με υγεία, αγάπη και πολλή έμπνευση!!

    Υ.Γ Τα ψαράκια κόντεψαν να ψοφήσουν από την πείνα. Σου τα τάισα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννη, χτύπα ξύλο. Σ' ευχαριστώ πολύ. Καλή χρονιά να έχουμε!

      Διαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΠΑΛΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΙΕΣ ΑΠΙΘΑΝΕΣ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι, αλίμονο. Χωρίς χαριτωμενιές θα το άφηνα;
      Σ' ευχαριστώ πολύ, Φωτολαμπίδα! Καλή χρονιά και σε σένα!

      Διαγραφή
  4. Καλώς την!!!Δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσω να φοδράρω παλτο!!!!Μου φαίνεται βουνό,αποστολή για τελειοφοιτους!Μπράβο σου,βέβαια ομολογώ πως είναι πολύ ιδιαίτερο το στυλ του και δεν θα τολμούσα να το φορέσω...είμαι περισσότερο των ρούχων που τα φοράς και γίνεσαι αόρατος!!!!
    Καλέ γιατί ασπρόμαυρες φωτό αφού η φόδρα είναι ροζ????Δεν σε συγχωρώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Η φόδρα είναι αλήθεια ότι δεν είναι δύσκολη, απλώς είναι μανούρα, και στην ουσία είναι σα να φτιάχνεις το ρούχο δεύτερη φορά, αλλά από τη μέσα μεριά. Μανούρα, σου λέω.
      Έχεις δίκιο για τις ασπρόμαυρες φωτογραφίες και τη φόδρα, αλλά δεν βγήκε καμιά καλή φωτογραφία, στην οποία να φαίνεται καλά η φόδρα...
      Φιλιά πολλά, καλή χρονιά να έχουμε!

      Διαγραφή
  5. Α,ξέχασα!Καλή Πρωτοχρονιά,με υγεία και πολλά ραψίματα και λιγότερα ξηλώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γεια σου... 'Εγινε πανέμορφο!
    Για σένα και την οικογένεια σου εύχομαι Χρόνια Πολλά, γεμάτα Υγεία και Ευημερία!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Το αυτό εύχομαι και για σένα και τους δικούς σου! Χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  7. εισαι μια κουκλα!
    τρελαινομαι για τις δημιουργιες σου, η μια καλυτερη απο την αλλη!
    πολλα φιλακια και καλη χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κούκλα η Μαρίτσα, Θώμη. Σ' ευχαριστώ πολύ. Καλή χρονιά και σε σένα!

      Διαγραφή
  8. Γειά σου Πελαζί μου! Ωραίο το παλτουδάκι σου και η λεπτομέρεια μπροστά με το πουά, και το καλσόν σου μου αρέσει σήμερα :) Σου εύχομαι το 13 να φέρει τουλάχιστον δυο-τρια απ' αυτά που ποθείς και ονειρεύεσαι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι, αφού ξέρεις, Λυριελάκι, άμα δεν υπάρχει πουά, κάτι παθαίνω...
      Πολύ ωραία ευχή αυτή, και πραγματοποιήσιμη, θα έλεγα (γι' αυτό και ωραία).
      Το αυτό επιθυμώ και δι υμάς!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Τι καλά! Ωραίο έγινε, άξιζε τον κόπο και τα κουράγια που έκανες! Μεγειά λοιπόν, καλοφόρετο και Καλές Γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άξιζε, Ελεάννα, διότι το φοράω πολύ το παλτό, κάθε μέρα. Φτούρησε.
      Σ' ευχαριστώ πολύ, καλή χρονιά και σε σένα!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά!!!!Πολύ χαριτωμένο το παλτό και ας άργησε να ολοκληρωθεί!Τις καλύτερες ευχές μου για τον Νέο Χρόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρμονία, ως γνωστόν, το καλό πράγμα...
      Ανταποδίδω τις ευχές!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Ντρέπομαι και παρα ντρέπομαι που δεν ξέρω να ράβω ούτε κουμπί ! Ωραιότατο το παλτό, μου αρέσει το σχήμα του !
    Χρόνια πολλά εύχομαι με Αγάπη, Υγεία και πολλές πολλές δημιουργίες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ γιατί ντρέπεσαι; Η ραπτική είναι πολύ πιο εύκολη από ό,τι φαντάζεσαι. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, σου εύχομαι με τη σειρά μου να έχεις μία καλή χρονιά, με υγεία και τύχη!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφο
    Μπράβο σου
    Χρόνια πολλά
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Μαρία Έλενα! Χρόνια πολλά και καλή χρονιά και σε σένα!
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  13. ¸☆´.•´
    .•´✶`*.
    *.*★v . ✶•´ ☆´,•*´¨★ Ձ๏13
    ¸✶.•´¸.•*´✶
    ☆´¸.•★´ ¸.✶* ☆★
    ╱◥◣
    │∩ │◥███◣ ╱◥███◣
    ╱◥◣ ◥████◣▓∩▓│∩
    │╱◥█◣║∩∩∩ ║◥█▓ ▓█
    ๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩
    ۩๑ Feliz Año Nuevo 2013!﹗๑۩
    Frohe Weihnachten und Happy New Year
    عيد ميلاد سعيد وسنة جديدة سعيدة
    Bon Natali je bon annu
    Veselé Vánoce a Šťastný Nový Rok
    聖誕快樂,新年快樂
    Sretan Božić i Nova godina
    기쁜 성탄과 새해 복 많이 받으세요
    Joyeux Noël et Bonne Année
    Buon Natale e Felice Anno Nuovo
    God Jul og Godt Nyttår
    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku
    Feliz Natal e Feliz Ano Novo
    God Jul och Gott Nytt År
    میری کرسمس اور نیا سال مبارک ہو
    మెర్రి క్రిస్మస్ మరియు హ్యాపీ న్యూ ఇయర్
    สุขสันต์วันคริสต์มาสและปีใหม่

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί λες, βρε παιδί. Εντυπωσιάστηκα! Ευχαριστώ πολύ, και ανταποδίδω τις ευχές, αν και όχι τόσο θεαματικά!

      Διαγραφή
  14. καλώς γύρισες λοιπόν!!!!Υπέροχο παλτό!!!!!!!!!!!!!
    Καλή Πρωτοχρονιά και καλή νέα Χρονιά 2013
    -Υγεία
    - Αγάπη
    -Αισιοδοξία
    -ΟΧΙ ΠΙΑ ΒΙΑ
    -Τύχη

    ………….. ⋱ ⋮ ⋰
    ………….. ⋯ ✰ ⋯
    ………….. ⋰ ⋮ ⋱
    ……… …….*•♥•*
    …… ……. *♥♫♫♥*’.
    … …….. *♥•♦♫••♥*
    ……… *♥☺♥☺♥☺♥*
    ………*♥•♥#♠*♥#♥•♥* ‘
    ……..*♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫* ‘
    …….*♥♥☺♥♫♥♫♥☺♥♥*’
    ……*♥♥♣♫♥♣♥♥♣♥♫ ♣♥♥*’
    ….’*♥♥♣♥♫♥♥♫♥♥♫ ♥♣♥♥*’
    ….*~~**~~**~***~~**~~*
    ….(▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
    _____███████████
    ♥:♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥:
    πολλά φιλιά Πελαγία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλο ένα εντυπωσιακό μήνυμα! Ευχαριστώ πολύ, καλή χρονιά και σε σένα, Χρίστα!

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά κορίτσι μου!! Καλή και δημιουργική χρονιά εύχομαι, γεμάτη με χαμόγελα και όμορφες στιγμές!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου, σ' ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά και συ, με πολλές δημιουργίες!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  16. Όμορφο πατρόν και πάντα με την δική σου girly άποψη το απογείωσες!
    Καλή χρονιά με υγεία και συντροφιά σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πατρόν δοκιμασμένο είναι, Κατερίνα, το έχω φτιάξει δύο φορές! Σ' ευχαριστώ πολύ, καλή χρονιά εύχομαι και σε σένα, να είσαι γερή και τυχερή!

      Διαγραφή
  17. Πελαγία! Μα επιτέλους! Που ήσουν χαμένη τόσο καιρό; Ε; Μα τι ωραίο παλτουδάκι! Χρόνια πολλά και Καλή χρονιά! Να περάσεις υπέροχα, να το κάψεις βρε αδερφέ, μια φορά το χρόνο είναι η Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε, πού ήμουν; Σ' ευχαριστώ πολύ, χρόνια πολλά και σε σένα! Ελπίζω να πέρασες καλά τις γιορτές, και να το έκαψες πιο πολύ από μένα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Καλή χρονιά γεμάτη υγεία και όμορφες δημιουργίες!!! Υπέροχο το παλτουδάκι σου, το πουά και τα φρου-φρου!!! α! και το καλσόν!!! μπράβο και στη φίλη!! :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά, Εβονίτα, και σε σένα, με υγεία, τύχη και δημιουργία! Θα μεταβιβάσω τα μπράβο και στην φιλενάδα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Καλή χρονιά Πελαζύ μου! Με χαρά, Ελπίδα, και υγεία! Εχασα πολλά πόστ σου και εσπευσα να ενημερωθώ και να απολαύσω! Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα κοριτσάρα μου! Πάντα σε θυμάμαι ως την πιο γενναιόδωρη ηλεκτρονική παρουσία! Και για αυτά που φαίνονται και για τα άλλα που δε φαίνονται! Και είσαι και μια κουκλίτσα σωστή! Σε φιλώ πολύ πολύ! Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Τζωρτζίνα, σου εύχομαι και σε σένα καλή χρονιά, να είσαι γερή και τυχερή, και να χαίρεσαι την ωραία σου οικογένεια! Ελπίζω τα πράγματα να πάνε για όλους καλύτερα το 13...
      Η αλήθεια είναι ότι για κανα μήνα χάθηκα λιγάκι από τα πέριξ, αλλά σιγά σιγά επανέρχομαι. Σπεύδω βραδέως, βασικά. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια-τα παραλές!
      Ένιγουέι, φιλιά πολλά! ;)

      Διαγραφή
  20. Καλή χρονιά κορίτσι!Υγεία και πολλές όμορφες δημιουργίες!Υπέροχο παλτό, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα, Έλλη! Το αυτό εύχομαι και σε σένα! Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  21. σε περιμένω στο σπιτάκι μου να μου λες και εκει την αποψη σου για όσα κάνω
    κουκλακι εισαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Παρατηρητή! Σου έρχομαι, σου έρχομαι!

      Διαγραφή
  22. Σου εύχομαι καλή Χρονιά!!!.Οναομάζομαι Έλλη και είμαι απο Κρήτη, συγκεκριμένα στο Ηράκλειο Κρήτης. Όταν τυχαία έπεσα πάνω στη σελίδα σου ψάχνοντας διάφορα σχτικά με το ράψιμο, μου άρεσαν πάρα πολύ οι δημιουργίες σου αλλά και τα σχόλια που παραθέτεις, δηλαδή ο τρόπος που εκφράζεσαι. Τό παλτουδάκι σου πάει τέλεια. Έχω και εγώ το σχέδιο απο το περιοδικό αλλά δεν αντέχω τα τρουακάρ μανίκια. Όσο για τη φόδρα έχεις απόλυτο δίκιο είναι να αποφασιτείς πρώτα και μετά να ξεκινήσεις να την εφαρμόσεις.Πρόσφατα ταλαιπωρήθηκα πολύ από ένα γιλέκο που τελικά το ένα σακάκι γιατί δεν το άντεχα άλλο να το ξηλώνω και να το ξαναράβω!!!. Θα ήθελα πολύ να μιλάμε σχετικά με τις δημιουργίες και να ανταλλάσουμε απόψεις σχετικά με τις εμπειρίες μας απο τα ραψίματα. Προσωπικά δεν έχω και πολύ χρόνο καθότι έχω ένα πολύ απαιτητικό κοριτσάκι 2,5 ετών που κρέμεται απο πάνω μου και έτσι μάλλον για τις δικές σου εμπειρίες θα σε ρωτάω!!.Ευχαριστώ για το χρόνο σου . Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Έλλη! Στο Ηράκλειο είναι μία φίλη μου καλή, θα την ρωτήσω αν σε ξέρει! Έμαθα σας χιόνισε προχθές...
      Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Αναφορικά με τα τρουακάρ μανίκια, η αλήθεια είναι ότι δεν είναι καθόλου πρακτικά, αλλά μ' αρέσουν πολύ, οπότε θυσιάζω την πρακτικότητα για την ομορφιά, στην προκειμένη περίπτωση!
      Και, είπαμε, οι αφοδράριστες είμαστε πολλές!
      Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου, και να του ράβεις πολλά φορεματάκια (που είναι πολύ εύκολα, ειδικά το καλοκαίρι, και το Burda έχει πάντα πολύ όμορφα παιδικά μοντελάκια)!
      Φιλιά.

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!