5.11.12

Πώς σου παν' καλέ τα μπλε


Είχα από καιρό στα συρτάρια μου ένα ύφασμα μπλε, το οποίο το είχα πάρει σε κάποια στιγμή από τα αδειάσματα της ντουλάπας της μαμάς μου. Το ύφασμα πρέπει να προορίζονταν κάποτε για ποδιά σχολική, γερό και κάπως σαν καραβόπανο ή σαν εργατικής φόρμας. Ποιός ξέρει από πού (επειδή η μαμά μου δεν ράβει). Τέλος πάντων.
Η αλήθεια είναι ότι πρώτα έπεσα πάνω στο πατρόν, και μετά σκέφτηκα το ύφασμα. Το πατρόν, λοιπόν, είναι της εταιρείας Deer and Doe, η οποία είναι γαλλική, και έχει λίγα μεν, πολύ όμορφα πατρόν δε- βασικά, θα μπορούσα να φορέσω όλα τα μοντελάκια της. Διάλεξα, όμως, για αρχή το πανοφώρι Pavot, και το παρήγγειλα (ήρθε μόλις σε πέντε μέρες από τη Γαλλία).
Αρχικά, μου άρεσε πολύ η φωτογραφία του και έτσι ακριβώς όπως το έφτιαξαν αυτοί, αλλά είχα ένα πρόβλημα: έχω να βάλω μπλε ρούχο εδώ και δέκα χρόνια τουλάχιστον. Για κάποιο λόγο το μπλε και το καφέ έχουν φάει χι ολοκληρωτικό από την γκαρνταρόμπα μου. Αλλά μου άρεσε τόσο το στυλ του, που είπα ότι θα το δοκιμάσω. Το καλό είναι ότι το πανοφώρι αυτό δεν είναι απαραίτητο να φοδραριστεί- ξέρεις τώρα πόσο τις βαριέμαι τις φόδρες (αν και το φαντάστηκα με μία φόδρα εμπριμέ, αλλά μετά μου πέρασε, γιατί υπερίσχυσε η βαρεμάρα).
Το πατρόν σου, που λες, αφού το παραγγείλεις από την Deer and Doe, έρχεται με ένα βιβλιαράκι οδηγιών, το οποίο δεν έχει πολύ αναλυτικές οδηγίες, βέβαια, αλλά επειδή είναι απλό στην κατασκευή του το ρούχο, ε, βγάζεις άκρη. Α, και είναι στα γαλλικά. Μόνο. Και πάλι, ευτυχώς που έχει και εικόνες στις οδηγίες. Το θέμα είναι ότι βγήκε χωρίς προβλήματα. Έκανα και ένα δοκιμαστικό, αμ πώς, με ύφασμα που είχα άχρηστο, και είδα ότι μου ήταν εντάξει. Είχα το κλασικό πρόβλημα της ψηλής μέσης, αλλά το αγνόησα επιδεικτικά-(ελπίζω πως) δε φαίνεται και πολύ, βαριόμουνα να κάνω διορθώσεις στο πατρόν.
Επειδή ήθελα να το περιποιηθώ το ρουχαλάκι, πριν ξεκινήσω να το ράβω, γάζωσα με ζιγκ ζαγκ την περιφέρεια όλων των κομματιών (αυτό ήταν λίγο σπαστικό και χρονοβόρο, αλλά απαραίτητο, δεδομένου ότι δεν θα έβαζα φόδρα). Και για να μην είναι σκέτο μπλε, από τη μέσα μεριά, στον ποδόγυρο, στα μανίκια και στην τσέπη έραψα με το χέρι μία τρέσα από δαντέλα, οι γνωστές χαριτωμενιές μου. Και ρέλιασα με ένα μπλε σκούρο ρέλι όλη τη φάσα μπροστά και πίσω από το λαιμό. Κουμπιά δεν έβαλα, διότι δεν βρήκα κανένα που να μ' αρέσει. Αν δε βρω κανένα που να μ' αρέσει τρελά, θα βάλω τα πιο απλά που θα βρω. Σε μπλε ή σε εκρού.
Το αποτέλεσμα μου αρέσει πολύ, είναι ακριβώς το στυλ που θέλω να φοράω, και ακριβώς το στυλ που δε βρίσκω να αγοράσω στα μαγαζιά. Και για να τιμήσω την επαναφορά του μπλε στην γκαρνταρόμπα μου, πήρα και ένα μπλε κοτλέ παντελόνι, και σκέφτομαι και ένα γκρι, κοτλέ κι αυτό, που είδα στα h&m.
Αυτά. Νομίζω, τελικά, ότι θα πάρω κι άλλο πατρόν από αυτήν την εταιρεία, είμαι πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα. Την άνοιξη τώρα, μάλλον.

Σταυρωμένα χεράκια, σαν καλό κοριτσάκι:

Άμα δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πας, θα πας εκεί που κοιτάς:



Δες ρέλι, δες τσαχπινιές!

Θέλει σιδέρωμα για να στρώσουν τα στριφώματα των μανικιών, το ξέρω.

Τσέπη άδεια, αλλά με δαντελένια τρέσα:


65 σχόλια:

  1. Koυκλίστικο, μοντέρνο, χαριτωμένο!!! Πολλά πολλά μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ πολύ μου αρέσει με τζην στον αστράγαλο και μπαλαρίνα πολύ θα το φορούσα!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το φοράω με μπαλαρίνα, και μ' αρέσει πιο πολύ, έχεις δίκιο, αλλά εκείνη τη μέρα που το φωτογράφισα, φορούσα τα μποτάκια μου.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Pw, pw!!! Ti omorfo kai to mple ine poli opaio xpoma! Kai mena mou apesoun para poli ta Deer and Doe patron (ola!!!) alla fovamai pou ine sta Gallika! Den katalavw oute le3i, alla afou den diskoleutikes ka8olou esi...mpori na kano 8appos kai na dokimaso ;o)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρί, μη φοβού τα γαλλικά, δεν είναι τόσο δύσκολα όσο φαντάζεσαι. Κι αν θες βοήθεια και μπορώ, πες μου.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Aπο κει που είχαν φάει χι τα μπλε και τα καφέ, τώρα είσαι πάνω κάτω μπλε-καφέ :) Και καλά κάνεις, γιατί σου πάει. Μου άρεσε πολύ το μπουφανάκι, στρώνει πολύ καλά και έχει τέλειο κόψιμο. Αυτό με την ψηλή μέση που είπες, δεν το κατάλαβα, αλλά μου άρεσε πολύ ο γιακάς. Very well done Πελαζί μου, very well done! Σαν όνειρο το βλέπω που φτιάχνεις τα δικά σου ρούχα!
    Καλή εβδομάδα κορίτσι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες, Λύριελ. Μες στο μπλε και στο καφέ. Είπαν του τρελού...
      Η μέση, που λες, δηλαδή το στένεμα που κάνει, θα έπρεπε να είναι μερικά εκατοστά πιο κάτω, για να ακολουθεί τη δική μου μέση κάπως. Ο γιακάς, είπαμε, είναι του φλώρου.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσει πολύ πολύ πολύ!!!!!Καλέ με έβαλες σε πειρασμό,πάω να τσεκάρω και τα άλλα πατρόν τους...
    Αυτό που δεν μου άρεσε είναι η δαντέλα,την απεχθάνομαι.Το ρέλι είναι πολύ όμορφη πινελιά.Μου αρέσει επίσης το μήκος του.Και είπες ήταν απλό ε;Το είπες...μην μου τα αλλάξεις μετα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι, να πας να τα τσεκάρεις. Τη δαντέλα κι εγώ δεν την πολυσυμπαθούσα, αλλά τώρα τελευταία κάτι έχω πάθει... Το ρέλι μπήκε αναγκαστικά, διότι περπατούσα, άνοιγε το πανωφόρι, και φαινότανε άσχημα οι άκρες από τη φάσα, που ήταν μόνο με ζιγκ ζαγκ.
      Είναι πολύ απλό, μην ανησυχείς. Δεν το παίρνω πίσω! Και μπορείς να το κάνεις και σακάκι. Λέω να το δοκιμάσω. Να το επιχειρήσεις, λέω. Εσύ είσαι πιο επαγγελματίας και πιο της λεπτομέρειας από μένα, θα τα καταφέρεις καλύτερα, σίγουρα.

      Διαγραφή
  6. Γιακάς, δαντέλα, χρώμα, αποτέλεσμα εξαιρετικό!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλοοο! Εγώ τώρα ράβω το robe soureau από Deer and Doe! Προσωπικά έχω ενθουσιαστεί με όλα τα πατρόν και τα έχω παραγγείλει όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα το sew along κι εγώ, αλλά δεν μου έκανε κλικ για αυτόν το καιρό το φορεματάκι, παρόλο που πολύ μου αρέσει. Ίσως την άνοιξη. Να μου πεις, αν ράψεις και κανένα άλλο, πώς θα σου βγει.

      Διαγραφή
  8. Μ αρέσει που βαριέσαι, αλλά τις κάνεις τις τσαχπινιές σου και μου αρέσουν πολύ! Η δαντελίτσα πολύ chic λεπτομέρεια. Έχει αποδειχθεί (και από την δική μου εμπειρία μιλάω) ότι η βαρεμάρα γεννάει πολλές και πρωτότυπες ιδέες! Πολύ ωραίο βγήκε τελικά και χαριτωμένο. Έχει και ιδανικό καιρό ακόμη για να το ευχαριστηθείς! Μεγειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι. Η βαρεμάρα, βαρεμάρα, και η τσαχπινιά, τσαχπινιά. Αλοίμονο. Όσο για τον καιρό, έχεις δίκιο, την παρατράβηξε τη ζέστη φέτος, και ήταν ό,τι πρέπει γι' αυτό το πανωφόρι.
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  9. Είναι πολύ ωραίο που μπορείς και φτιάχνεις μόνη σου τα ρούχα που σου αρέσουν. Γεια στα χέρια σου.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μ' αρέσει πολύ αυτό, Ελένη. Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  10. Καλοφόρετο το καινούριο πανωφόρι!
    Έκανες εξαιρετική δουλειά, όπως πάντα άλλωστε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ήδη καλοφόρετο, Ερμιόνη μου. Ευτυχώς, έκανε καλό καιρό και μπόρεσα και το ευχαριστήθηκα, διότι άργησα να το φτιάξω-το είχα στο μυαλό μου από το Σεπτέμβριο, και τελικά το έφτιαξα μέσα Οκτωβρίου. Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  11. Είναι πολύ όμορφο και το χρωμα μοναδικό
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ καλόγουστο και σε υπέροχο, λατρεμένο χρώμα! Γειά στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μπλε, μου φαίνεται, μόνο εγώ δεν το φορούσα. Σ' ευχαριστώ πολύ, Πέπη!

      Διαγραφή
  13. Πολυ ωραιο και κρυφη δαντελα ολα τα λεφτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. σούπερ το έφτιαξες!!! εντάξει οι τσαχπινιές όλα τα λεφτά!!! τσαχπίνα μου Madame Pelagie!! :) το χρώμα είναι πολύ όμορφο!!! με γεια, καλοφόρετο! και αν το βαρεθείς, ρίχνεις και καμιά φόδρα στην πορεία έτσι για αλλαγή,ε? χι χι.. φιλάκια, καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι, μες στις τσαχπινιές είμαι, τρομάρα μου. Για τη φόδρα έχεις δίκιο, του χρόνου που θα το ξαναφορέσω, θα του περάσω και μία εμπριμέ φόδρα, έτσι για πλάκα.
      Σ' ευχαριστώ πολύ, Εβονίτα, φιλιά!

      Διαγραφή
  15. μμμμ....όμοργο κομμάτι με κρυφή δαντελίτσα,και ωραίο χρώμα!!!!Στο παρελθόν μου ήμουν μοντελιστ-σχεδιάστρια,και γνωρίζω το μεράκι σου-)))
    μπράβο Πελαγία!!!!!!!
    πολλά φιλιάααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ, Χρίστα! Με καταλαβαίνεις, είμαι σίγουρη. Εσύ τώρα δε ράβεις;

      Διαγραφή
  16. Καλοφόρετο, μπράβο σου η δαντέλα είναι σούπερ!!!!Εξαιρετική δουλειά!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Ελένη.
      Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  17. Μπλε-μπλε-μπλε..πως σου παν καλέ τα μπλέ!!!Κουκλίτσα!!!
    Ομορφο πατρό!!Τέλειο το έκανες !!Και ευκολοφόρετο!!!Με γειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α γεια σου. Μόνο εσύ πρόσεξες το τραγουδάκι στον τίτλο!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, Χρυσάνθη!

      Διαγραφή
  18. μα το κομψη η λεπτομερεια!
    ποσο θαυμαζω κ τρελαινομαι για χειροοιητα ρουχα υπεροχο χρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Καραμελίτσα. Ε, άμα δεν έχουν γουστόζικες λεπτομέρειες και τα χειροποίητα ρούχα, ποιά θα έχουν, τα βιομηχανοποιημένα μαζικής παραγωγής;

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφο! Μπράβο πελαζί!! Είσαι μεγάλη χρυσοχέρα, είδα και την τσαντούλα φοβερή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θα μου άρεσε και με ένα φλοραλ ύφασμα, χειμωνιάτικο όμως, με λεπτομέρειες από βελούδο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ. Ενδιαφέρον, Κατερίνα, πολύ ενδιαφέρον...

      Διαγραφή
  21. Πρώτη μέρα στο σχολείο...
    Το χρώμα μου το θύμισε.
    Πολύ όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε,ναι, πώς να μη σου το θυμίσει, Ιωάννη, αφού το ύφασμα είναι ύφασμα για ποδιά. Και ο συνδυασμός με το πατρόν με αυτή τη λογική έγινε!
      Σ' ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  22. Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κουκλάκι το pelagiaki!!
    Πολύ όμορφο χρώμα, ωραία εφαρμογή και τέλεια η τσαχπινιά με το ρέλι!!
    Καλοφόρετο.

    Επίσης εχω να σε ενημερώσω ότι εσύ ήσουν η τυχερή νικήτρια του Giveaway!! Στείλε μου mail για τη διεύθυνση. Α! πες μου και ποιό προτιμάς.
    Φιλιά.
    Πάντα επιτυχίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική, σ' ευχαριστώ πολύ! Είμαι πολύ χαρούμενη που κέρδισα δικό σου κόσμημα! Δε βλέπω την ώρα να το πάρω στα χέρια μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. Μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το χρώμα,το λατρεύω:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά, αυτό το χρώμα αρέσει σε περισσότερους απ' όσους νόμιζα, ακόμα και σε μένα, που το είχα εξοστρακίσει από τη ντουλάπα μου τόσα χρόνια.
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  25. Η λεπτομέρεια τα σπάει!!!Όσο για το μπλέ είναι αγαπημένο χρώμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, η λεπτομέρεια είναι που κάνει τη διαφορά, ε; Ευχαριστώ πολύ, Έλλη!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Χρυσά χεράκια!!Όμορφο χρώμα...και φοβερές λεπτομέριες!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Ράνια! Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  27. Μadame Pelagie bonsoir. Ωραίο blog!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πεθαίνω με την τσαχπινολεπτομέρεια-δαντέλα. Αγαπώ τον στρόγγυλο γιακά και πιστεύω στο μπλε. Ωραίο χρώμα, το αδίκισες τόσα χρόνια το κακόμοιρο. Εκπληκτικό το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί και να το αδίκησα, Βιβή, μάλλον έχεις δίκιο. Το θέμα είναι μην πάρω φόρα τώρα, και αρχίσω πάλι στα μπλε. Θα θυμηθώ τα μαθητικά μου χρόνια.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  29. Hi Elpida, what a fabulous blog was totally blown away by your incredible posts , amazing style and attention to detail am off to investigate further !!

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oh, hi, Marie! I 'm very happy you like the blog, thank you very much for your kind words! The truth is that I put a lot of time and effort into it, so it's always good when it's appreciated by others!
      xoxo

      Διαγραφή
  30. :) Λατρεύω τη λεπτομέρεια με τη δαντελένια τρέσα! Υπέροχο χρώμα!
    Πολύ ωραίο το blog σου με γλυκειά ατμόσφαιρα!
    Καλή συνέχεια!

    Παναγιώτα από τις Double Crochets

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δίνεις προσοχή στις λεπτομέρειες και, όπως φαίνεται, έχεις πολύ ταλέντο. Συνέχισε δυναμικά!
    http://fashionblogsbym.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαλένα, είσαι πολύ ευγενική, σ' ευχαριστώ πολύ! Τώρα, το "δυναμικά" παίζεται αυτόν τον καιρό-έχω να κάνω ανάρτηση περισσότερο από ένα μήνα... Θα ανακάμψω, όμως!

      Διαγραφή
  32. σκεφτομουν οτι εχεις καιρο να κανεις αναρτηση κ ανησυχω, ποιος θα μ δωσει εμπνευση περι ραπτικης????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, πόσο δίκιο έχεις. Πόσο. Το θέμα τώρα το χειμώνα είναι ότι βραδιάζει νωρίς, και δεν προλαβαίνω να βγάζω φωτογραφίες τα πονήματά μου, να πάρει.

      Διαγραφή
    2. ...αλλά θα ξεκολλήσω, πού θα πάει. Φιλιά, σ' ευχαριστώ πολύ για το... σπρώξιμο, το χρειαζόμουν!

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!