1.9.12

Λιλά





Η αλήθεια είναι ότι αυτό το φόρεμα ξεκίνησε με πολύ φιλόδοξες προοπτικές, αλλά κατέληξε λίγο πιο ζαχαρωτό από ό,τι το ήθελα. Πολύ λιλά, βρε παιδί μου. Και τί ήθελα και του έβαλα και τον φιόγκο από πάνω; Χρησιμοποίησα κάτι υφάσματα πουκαμίσων, όπως πάντα, ριγέ για το πάνω μέρος, και μονόχρωμο για τη φούστα. Το πάνω μέρος του ήθελε, όπως σχεδόν πάντα, λίγο να μετακινήσω την οριζοντια πένσα, αλλά βαριόμουν να το κάνω και αυτό στο πατρόν (ήδη του έκανα κάποιες μετατροπές μακραίνοντας και στενεύοντάς το), το οποίο είναι από το Knee length dress with pockets, που έχω χρησιμοποιήσει άλλες δύο φορές (εδώ κι εδώ)- απ' ό,τι καταλαβαίνεις, δυσκολεύομαι να απαγκιστρωθώ από παλιές, δοκιμασμένες συνταγές και να δοκιμάσω κάτι καινούριο. Η φούστα έγινε πάλι από δύο ορθογώνια κομμάτια υφάσματος τα οποία σούρωσα. 
Αυτό όμως, για το οποίο είμαι πολύ υπερήφανη είναι μία λεπτομέρεια: το ροζ φυτιλάκι (ναι, ναι, έμαθα και την ελληνική ορολογία του piping) που έραψα στη ζώνη, το οποίο από τη μία είναι διακοσμητικό και από την άλλη στηρίζει το πάνω μέρος του φορέματος, για να αντέξει το βάρος της σουρωμένης φούστας.
Επίσης, επειδή το ύφασμα της φούστας είναι πολύ λεπτό, από μέσα έφτιαξα ένα, μεσοφόρι να το πω, κρινολίνο να το πω, δεν ξέρω πώς να το πω, θα σου το δείξω άλλη φορά όμως, γιατί βγήκε πολύ όμορφο από μόνο του, και προσθέτει όγκο και κάνει το φόρεμα αφράτο και αρκετά φίφτι'ς.
Αυτά. 





32 σχόλια:

  1. Πολύ γλυκό φορεματάκι! Γειας στα χέρια σου. Τι θα έλεγες εάν ο φιόγκος γινόταν στρογγυλός και πιο μπουγιόζικος και του κρέμονταν και κανα δυο κορδελάκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έλεγα ότι από ζαχαρωτό, θα γινόμουν μπομπονιέρα! Αλλά, θα μου πεις, αφού το έκανα που το έκανα, να μην το αποτελειώσω;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ελα ρε, δεν είναι πια τόσο "ζαχαρωτό"! Είναι όμορφο, ανοιξιάτικο θα έλεγα, και βασικά είναι τέλειο. Well done!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά. Έχεις δίκιο. Είναι ανοιξιάτικο, μάλλον. Και είναι ζαχαρωτό-ζαχαρωτένιο, δε μου το βγάζεις απ' το μυαλό...
      Ευχαριστώ πολύ, Ζωή!

      Διαγραφή
  3. ΤΕΛΕΙΟ!!!ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΛΙΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΟΓΚΙΟΙ ΠΑΡΟΜΟΙΩΣ.ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΛΙΛΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Πιλί! Πραγματικά δεν είναι δύσκολα, όμως.
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Πολύ γλυκό φουστανάκι και πολύ φίφτι'ς πράγματι!
    Κοριτσίστικο και αφράτο....
    Καλό μήνα madame Pelagie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α γεια σου. Γι' αυτά τα χαρακτηριστικά το πήγαινα, αλλά έκανα λάθος στη δοσολογία της ζάχαρης.
      Καλό μήνα, Φιλία!

      Διαγραφή
  5. Madame Pelagie....μου άρεσε το φόρεμά σου....κι`ας είναι και ζαχαρωτό (όπως λες)... Κορίτσια είμαστε... και φιογκάκια θα βάλουμε...και κορδελίτσες θα βάλουμε...
    Σου εύχομαι να το χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα, κάποια κορίτσια είναι πιο μεγάλα κορίτσια από τα άλλα, και είναι στο όριο για να βάλουν ζαχαρωτά φορέματα, αλλά τέλος πάντως, ας μη θίξουμε αυτό το θέμα.
      Σ' ευχαριστώ πολύ, το φόρεμα ήδη το χαίρομαι, ζαχαρωτο-ξεζαχαρωτό, εγώ το φόρεσα 5-6 φορές μέχρι τώρα. Τόσο κόπο έκανα να το φτιάξω...

      Διαγραφή
  6. Po, po! Ti omorfo foremataki pou eftia3es! M'apesi poli to fitilaki sou...prepi na dokimaso kai go mia mepa! Ooouu, kai anipomono poli na do to mesofopi sou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρί μου σ' ευχαριστώ πολύ! Το φυτιλάκι κι εγώ πρώτη φορά το δοκίμασα στην τσάντα παραλίας της προηγούμενης ανάρτησης (φαίνεται σε μία από τις φωτογραφίες, νομίζω), και μου άρεσε, οπότε το έβαλα και στο φόρεμα. Τώρα που πήρα το κολάι...
      Όσο για το μεσοφόρι, αυτό που έφτιαξα είναι με δύο επίπεδα. Θέλω να φτιάξω κι ακόμα ένα, με τρία επίπεδα, για να είναι πιο αφράτο και ογκώδες. Θα επανέλθω σ' αυτό.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Κουφετάκι είσαι μέσα στα λιλά!! Σου πάει τρομέρα.
    Καλοφόρετο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι. Αυτό φοβόμουν: το κουφετάκι. Τέλος πάντων, ναι, καλούτσικο είναι, ας μη γκρινιάζω (πολύ). Θα το φορέσω ακόμα κανα δυο φορές, για του χρόνου δε νομίζω. Ευχαριστώ πολύ, Ανζελίκ!

      Διαγραφή
  8. καλό μήνα!!! είναι υπέροχο, πραγματικά!!! το ζήλεψα πολύ!!! και το χρώμα του μου αρέσει, είναι πολύ ρομαντικό!! όσο για το φυτιλάκι, είναι ας πούμε το κερασάκι στην τούρτα!!! μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εβονίτα σ' ευχαριστώ πολύ. Το φυτιλάκι κι εμένα μου άρεσε πολύ, θα το εφαρμόσω και σ' άλλα που θα φτιάξω.
      Καλό μήνα, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα,τάισα και τα ψαράκια...όπως συνήθως.
    Όμορφο χρώμα το λιλά και το ροζάκι του πάει πολύ...ακόμα και στο νυχάκι. Προτεινόμενο υπόδημα δεν είδα,το φαντάζομαι (με το στυλ φίφτι΄ς) ροζάκι μπαλαρίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι, πάει, έχεις δίκιο.
      Καλό μήνα και σε σένα, Ιωάννη. Ευχαριστώ που φροντίζεις τα χρυσόψαρα στη γυάλα!

      Διαγραφή
  10. Αχ, τρελαίνομαι μ'αυτά που φτιαχνεις! Έχω ξεκινήσει ένα σωρό ..φιλόδοξα Projects αλλά το 90% αυτών έχουν μείνει στη μέση γιατί κάπου έχω κολλήσει... (αρχάρια γαρ...) τα υφάσματα και τα χρώματα που διαλέγεις μου αρέσουν πάρα πολύ αν και δεν είμαι τόσο του 50's (πάω μια 10ετία μέτα ;) )
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινίς Μάρπλ.
      Μη νομίζεις ότι δεν έχω άπειρα ημιτελή πρότζεκτ, κάποια από τα οποία δεν θα τελειώσουνε ποτέ, μάλιστα. Πολλά πράγματα μπορεί να φταίνε-εγώ ξενερώνω όταν φτάνω τα ρούχα σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο, και μετά πρέπει να κάνω διορθώσεις, ας πούμε να κοντύνω τον ποδόγυρο ή να στενέψω λίγο τη μέση. Φρίκη. Καλύτερα να αρχίσω από την αρχή. Καταλαβαίνω τί λες. Αλλά για όλα, να ξέρεις, κάποια στιγμή, έρχεται η σειρά τους. Μπορεί μετά από ένα τέρμινο, μπορεί μετά από δύο, θα έρθει πάντως. Έτσι βελτιώνεται ο αρχάριος, με τις προσπάθειες. Αυτό να λέμε στον εαυτό μας πρέπει.
      Καλό μήνα, καλή συνέχεια και σε σένα!

      Διαγραφή
  11. Είναι πάρα πολύ ωραίο, romantic chic, well done love!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ναι. Έτσι θα το λέω: ρομάντικ σικ, και όχι ζαχαρωτό. ;)
      Ευχαριστώ, Ικαξέλα!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχο χρώμα και όμορφη γραμμή. Αν το φορούσα πάντως θα τον έβγαζα τον φιόγκο. Σόρρυ κιόλας αλλά είμαι του πολύ απλού .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα, έχεις ένα πόιντ. Το είπα κι εγώ στην αρχή, ότι ο φιόγκος παραπάει. Τώρα, η αλήθεια είναι ότι βαριέμαι να βγάλω το φιόγκο (είμαι γνωστή για το ότι βαριέμαι να κάνω τροποποιήσεις σε ένα έτοιμο ρούχο, ακόμα και όταν πρόκειται περί ξηλώματος δύο βελονιών). Και πάλι απλό δεν θα το λες...
      Αν δεν βαρεθώ, τελικά, και το ξηλώσω, θα βάλω ένα ωραίο κολιέ.
      Ευχαριστώ, φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Hello Madame Pelagiae I love the Lilac dress you made and the piping on it makes it look super fine ,it's always the detail that makes it look worked I also sew clothes and the little discreet details speak out for the garment . I have been to the U.S. and back since Easter and now I am busy prepating for the first ever quilt conference that will be in Thessaloniki and I hope you can stop by to meet us there will be classes teachers will come from the U.S to teach quilting ,and we will have quilts hung up to show so stop by on the 13th 14th and 15th at the ΧΑΝΘ hope to see you there. theodora





























    ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεοδώρα, λογικά θα μπορέσω να έρθω στην έκθεση. Αρκεί να το θυμάμαι μέχρι τότε. Το quilting μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα ασχολία, αλλά δεν έχω την υπομονή να ασχοληθώ με τις ακριβείς μετρήσεις που απαιτεί το άθλημα. Οπότε, αρκούμαι να τα θαυμάζω.
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. γιατι καλε; μια χαρα ειναι εμενα μου αρεσει και στωνει ωραια στην μεση σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, ως προς τη μέση. Καλό είναι, αλλά δεν είναι πάρα πολύ καλό. Δηλαδή, φοριέται αλλά δεν είναι ουάου.
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!