7.6.12

Φόρεμα παρατημένο (;)


Αυτό το φόρεμα το είχα φτιάξει πέρυσι, όταν ακόμα ήμουν στις αρχές της ραπτικής μου καριέρας (sic). Δεν το φόρεσα ποτέ, διότι μου φαινόταν ότι δεν έστρωνε και τόσο καλά. Έχει τέσσερεις πιέτες μπροστά, και δύο πίσω, οι οποίες κάνουν περίεργες σούρες, που δεν είμαι σίγουρη ότι κολακεύουν και πολύ.
Το πατρόν (το Burda Style 7517) ήταν πολύ εύκολο, το φόρεμα δεν είχε ξεχωριστό πάνω μέρος και ξεχωριστή φούστα, ήταν όλο κι όλο ένα κομμάτι για το μπροστά μέρος και ένα για το πίσω. Και δύο μικρά κομματάκια για τις φάσες στη λαιμόκοψη. Εύκολο, δηλαδή, και γρήγορο.
Νομίζω ότι με τη ζώνη δείχνει λίγο πιο όμορφο, γιατί του δίνει μία φόρμα. Δε μπορώ να πω ότι θα τρελαθώ να το φοράω το καλοκαίρι, έχει κάτι που με χαλάει (ή κάτι που του λείπει, δεν ξέρω ακριβώς), παρόλο που πήρα μερικά κολακευτικά σχόλια όταν το φόρεσα, είναι όμως μία εύκολη λύση για όταν δεν έχω τί να βάλω και κάθομαι μπροστά από τη ντουλάπα μου και χάφτω.
Πάρε και μια στροφή:



Υ.Γ.: Ναι, το φόρεμα είναι τσαλακωμένο, το ξέρω (σου το λέω πριν προλάβεις να μου το πεις εσύ).

39 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο και ευκολοφόρετο φόρεμα!!!
    Λατρευωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα πάντως μου αρέσει. Να το χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου άρεσε, τελικώς. Νομίζω, δηλαδή.
      Ευχαριστώ, πάντως!

      Διαγραφή
  3. ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΣΙΚ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΖΑΡΩΜΑ(ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΣΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΛΕΓΕΣ) ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΑΝ ΜΟΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι. Σωστό. Ας το βαφτίσουμε μόδα, με συμφέρει!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. loipon i tsalaka sti photo mou aresei poli kai i zoni...auto pou isos de sou kathetai kala, einai sto stithos, opou pisteuo an bgaleis ta mallia sou isos fouskonei perissotero? eno i soura einai oraia pisteuo kati paizei se auto to simeio... :) alla genika einai oraio :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, "η τσαλάκα"! Εμένα η ζώνη, να σου πω την αλήθεια, με ξενερώνει λίγο, διότι μου φαίνεται χειμωνιάτικη, αλλά δεν είχα άλλη που να ταιριάζει. Το φόρεμα, που λες κι εσύ, γενικά είναι ωραίο. Στη λεπτομέρειά του δεν ξέρω...

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα.Δεν είναι άσχημο!Βάλε κι ένα κόσμημα στο λαιμό κι έτοιμη για βόλτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο λαιμό, δεν ξέρω, μου φαίνεται ότι πάει πολύ μετά, επειδή η ζώνη είναι μεγάλη. Ίσως κανένα ωραίο, μεγάλο βραχιόλι. Ωραία ιδέα, πάντως, θενξ!

      Διαγραφή
  6. Αααα, όλα κι όλα! Εμένα μου αρέσει! Είμαι φαν των χαχόλικων και ολίγον χύμα ρούχων. Και με ζώνη και χωρίς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως με τη ζώνη μέσα στη ζέστη απηύδησα, δεν είναι για το καλοκαίρι. Χωρίς ζώνη, όμως, δεν ξέρω αν θα ήταν καλό. Δε μου πολυαρέσει.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Αν και από τις φωτογραφίες δεν φαίνεταικαθαρά,θα συμφωνήσω μαζί σου....δεν έχει καλή εφαρμογή.Δεν μοιάζει με την φωτό του πατρόν.
    Μου έχει συμβεί πολλές φορές....ίσως γιατί στις φωτό των πατρόν τα μοντέλα είναι 1,80 και 45 κιλά...
    Το τσαλακωμένο του υφάσματος εμένα μου αρέσει πολύ πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην προκειμένη περίπτωση, για το γεγονός ότι δε μοιάζει στο πατρόν, νομίζω πως φταίει το είδος του υφάσματος, που είναι λίγο χοντρό, και δημιουργεί όγκο στις σούρες. Προφανώς, έκανα λάθος επιλογή στο ύφασμα.
      Το δε τσαλακωμένο του υφάσματος οφείλεται στο ότι καθόμουν για μιάμιση ώρα στο αυτοκίνητο, δεν είναι του φυσικού του...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Εμένα μου αρέσει! Και το χρώμα σου πάει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβίκα, ευχαριστώ πολύ (τί γλυκό κορίτσι!)!

      Διαγραφή
  9. Γεια στα χερακια σου εμενα μου αρεσει πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εμένα μου αρέσει! Γειά στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου στο σπιτάκι μου!!Χαίρομαι που ανταμώνω με ένα νέο κορίτσι που του αρέσει η ραπτική!!Μου θυμίζεις εμένα!!Η ραπτική είναι η μεγάλη μου αγάπη!!Από προσχολική ηλικία έραβα ότι κομματάκι ύφασμα έπεφτε στα χέρια μου!!!Παρ' ότι δούλευα ,έραβα για μένα και για όλη μου την οικογένεια!Από το πάθος μου αυτό δεν μου ξέφυγε ούτε ο άνδρας μου!!!(πουκάμισα,καμπαρντίνες κλπ)Χαίρομαι που θα τα λέμε!!Φιλάκια Madame Pelagie!!!
    ΥΓ.Πριν φύγω να σου πω ότι μου άρεσε πολύ ο τρόπος γραφής σου!!Γλαφυρός!!
    Σημείωση: Για να διευκολύνεις τις φίλες σου αν θέλεις βγάλε την λεκτική επαλήθευση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Εγώ πάλι, Χρυσάνθη, δεν είχα καμία σχέση με τη ραπτική. Μακάρι να είχα από μικρή, όπως εσύ. Έχει ενάμιση χρόνο περίπου που ξεκίνησα.
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Τη λεκτική επαλήθευση νόμιζα ότι την είχα βγάλει από καιρό, αλλά θυμόμουν λάθος, προφανώς. Τώρα είναι εντάξει.
      Φιλιά και σε σένα!

      Διαγραφή
    2. Γλυκιά μου Πελαγία, ουδεμία σχέση με ραπτική!!Τραπεζικός ήμουν για 32 χρόνια!! Παντελώς άσχετη και ερασιτέχνης μια ζωή, αλλά με αγάπη και πάθος , έραβα αρχικά χωρίς πατρόν βάζοντας πάνω μου το ύφασμα με καρφίτσες!!Μετέπειτα με πατρόν του burda!

      Διαγραφή
  12. Ωραιότατο είναι. Χωρίς τη ζώνη δε ξέρω, αλλά με αυτήν, οι σούρες που κάνει μπροστά, εμένα μου αρέσουν! Και το ύφασμα επίσης.
    Φιλάκια κοριτσάκι μου, καλό ΣΚ ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Λυριελάκι. Σημειώνω για την ιστορία, πάντως, ότι φαίνεται καλύτερο στις φωτογραφίες...
      Φιλιά, ξενιτεμένο κορίτσι!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα! Λοιπόν δεν έχεις καθόλου δίκιο, το φορεματάκι δειχνει πολύ ωραίο και σου πάει μια χαρά. Πάντα αυτός που φτιάχνει κάτι, επειδή το δουλεύει, ξέρει τις τυχόν ατέλειες τις οποίες όμως δεν βλέπει κανείς άλλος! Καλοφόρετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Ελεάννα. Έχεις πολύ δίκιο για τις λεπτομέρειες που ξέρει μόνο αυτός που το φτιάχνει. Το θέμα είναι αυτές οι λεπτομέρειες να είναι όντως λεπτομέρειες, και όχι χοντρά λάθη...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Δεν ξέρω τι σε χαλάει στο φόρεμα, εμένα πάντως μου αρέσει πολύ. Και η τσαλάκα είναι κι' αυτή μέσα στο παιχνίδι. Ζει το φουστάνι. Δεν είναι μαρμαρωμένο!!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, καλέ, τί ωραία που τα λες... Ωραία λέξη. Αυτό θα κάνω: όταν το ρούχο είναι τσαλακωμένο, θα λέω, άσε βρε παιδί το ρούχο να ζήσει! Χαχα, πολύ μου άρεσε αυτό, μπράβο Φιλία!

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραίο είναι! Νομίζω πως η ζώνη του πάει πάρα πολύ! Θα μου άρεσε και καμηλό χρώμα ζώνη! Επίσης, θα μου άρεσε να το κοντύνεις λιγάκι (όχι πολύ) ή να κάνεις στο πλάι δυο σχισίματα για τσαχπινιά.. Πάντως τα απλά φορέματα είναι και ευκολοφόρετα και chic!! I like! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εβονίτα, ευχαριστώ πολύ. Το μήκος, τώρα, όντως θα ήταν καλύτερο λίγο πιο κοντό, αλλά όχι σε μένα-το μήκος στο γόνατο είναι το μήκος μου, άλλωστε η ηλικία μου δεν επιτρέπει κοντύτερο.
      Και, έχεις δίκιο, τα φορέματα είναι πολύ ευκολοφόρετα-δεν έχεις να κάνεις ούτε συνδυασμούς πάνω-κάτω, ούτε τίποτα. Το φοράς και φεύγεις.

      Διαγραφή
    2. Αααα μην ακούω για ηλικίες!! Μια κοκέτα είσαι! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    3. Έτερον εκάτερον, Εβονίτα. Το ένα δεν αποκλείει το άλλο!

      Διαγραφή
  16. Γιατί βρε κοριτσάκι;; εμένα μου αρέσει και το χρώμα αλλά και οι πιέτες που κάνει!!
    Να το φοράς πιο συχνά.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανζελίκ, είπαμε: όταν δεν θα μπορώ να σκεφτώ τί να βάλω, και κάθομαι μπροστά στη ντουλάπα και χάφτω, θα είναι η έσχατη λύση...
      Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  17. εμενα μ αρεσει, μια χαρα μ φαινεται!!!κ ωραιο χρωμα. ζηλευωωωω!! εγω ποτε θα βρω χρονο να πιασω τη ραπτομηχανουλα μ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάθεση να υπάρχει, λέω εγώ, και όλα θα τα προλαβεις!
      Φιλιά, ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  18. Μ'αρεσει πολυυυυ! οσο για το τσαλακωμενο δεν με χαλαει καθολου....μισω το σιδερο αλλωστε :P
    Καλως σε βρηκα! Φιλιά

    reine

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες! Έχεις δίκιο για το σίδερο. Μαζί σου.

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!