4.6.12

Φούστα-μπλούζα

Το μπλουζάκι Sorbetto από την Colette είναι ένα πολυκαμωμένο και πολυφορεμένο πατρόν, το οποίο είναι απλό, επιδέχεται πολλών παρεμβάσεων, και πάνω απ' όλα, για να μην ξεχνιόμαστε, είναι δωρεάν.
Μπαίνεις, κατεβάζεις το πατρόν, το εκτυπώνεις σπίτι σου σε Α4 τις οποίες συναρμολογείς, κόβεις το δικό σου νούμερο, και ξεκινάς να ράβεις (είναι πιο απλό απ' ό,τι ακούγεται). Ψάχνοντας, βρήκα και μανίκια για το εν λόγω τοπ στο Sew Incidentally, και κατέληξα με ένα πολύ όμορφο μπλουζάκι, με την χαρακτηριστική πιέτα του Sorbetto στο μπροστινό μέρος, που πολύ μου αρέσει. Το ύφασμα που χρησιμοποίησα είναι ένα λινό ύφασμα με ρίγες στην ύφανση, ελαφρύ και κλασικό, από τη βιοτεχνία που σου έχω πολλές φορές πει.
Είχα, βέβαια, ένα μικρό προβληματάκι με το νούμερο, διότι πάλι μου ήτανε κοντό, και το μάκρυνα μεν, όχι αρκετά δε. Έχω ήδη διορθώσει το πατρόν για το επόμενο Sorbetto που θα φτιάξω, και το έχω μακρύνει κι άλλα 3 εκατοστά, αυτή τη φορά στο σημείο που είναι πάνω από τις πένσες. Νομίζω πως έτσι θα μου κάθεται καλύτερα.
Επίσης, όπως ακριβώς είχα φτιάξει πέρυσι αυτή τη φούστα τη μπαλαρινέ, έφτιαξα και άλλη μία, αλλά σε βαμβακερό ύφασμα που πήρα από τον Ιχτιάρογλου, και, ναι, οποία έκπληξις, είναι πάλι σε πουά (Χμ. Πρέπει να το κοιτάξω αυτό με τα πουά). Τί να κάνεις, όμως. Έτσι είναι οι αδυναμίες. Είναι μέχρι να τις βαρεθούμε.
Λεπτομερείς φωτογραφίες δεν έχω τραβήξει, διότι ο φωτογράφος μου λίγο βαριόταν και δεν είχε όρεξη για πολλά πολλά, ντάλα στον ήλιο, οπότε πάρε μία μόνο φωτογραφία, έτσι για να έχεις μια μικρή ιδέα.




32 σχόλια:

  1. Υπέροχο σετάκι!!!! Μου αρέσει πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι έτοιμη για φωτογράφιση ρούχων!!!
    Μ' αρέσουν πολύ!! Η κίτρινη τσάντα απογειώνει το look!
    Μπράβο κοριτσάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι έτοιμη για επαγγελματίας του φώτοσοπ, μάλλον.
      Η κίτρινη τσάντα μου άρεσε κι εμένα πολύ.
      Ευχαριστώ, Ανζελίκ!

      Διαγραφή
  3. H φούστα φοβερή... όσο για τον φωτογράφο, δηλαδή αν δεν βαριόταν πόσο καλύτερη θα την έβγαζε! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, θα έβγαζε κι άλλες, αλλά δεν τολμούσα να του το πω, γιατί δεν ήθελε να κάτσει στον ήλιο για να κάνω το ψώνιο μου εγώ...
      Ευχαριστώ, πάντως!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη, φανταστική, μοναδική όπως πάντα!
    Λέω τώρα εγώ η άσχετη, απλά έκατσα λίγο και σκέφτηκα το εξής: σε επόμενη εκτύπωση πατρόν μπορεί ίσως με τη χρήση της μεζούρας σου να επαληθεύσεις το μάκρος της μπλούζας. Να μετρήσεις ας πούμε το σώμα σου από τη μασχάλη ως το σημείο που θέλεις να κατεβαίνει στο γοφό και να το συγκρίνεις με αυτό του πατρόν. Κάθε σώμα δεν είναι το ίδιο. Αν δηλαδή εννοείς αυτό το μάκρος και όχι του μανικιού...Ξέρεις κι εγώ κάνοντας τα δικά μου σχήματα στο κεφάλι, για να το καταλάβω, μπορεί να παρανόησα.
    Πολύ θέλω να ασχοληθώ κι εγώ με τη ραπτική! Με βάζεις σε μεγάλο πειρασμό κάθε φορά αλλά δεν έχω χρόνο και γι' αυτό!
    Μου αρέσει τόοοοσο το στυλ σου κοπελιά! Πολύ!
    Συγχαρητήρια Pelagie μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζωρτζίνα, κόψε κάτι, καλέ!
      Όσον αφορά όλα αυτά που λες για το μήκος, έχεις απόλυτο δίκιο, έτσι πρέπει να γίνει. Το θέμα είναι άλλο: όταν κάθομαι να ξεκινήσω ένα καινούριο ρούχο, από τη βιασύνη μου, βαριέμαι να κάνω μετατροπές στα πατρόν. Λέω, έλα μωρέ, πόσο κοντό/στενό/φαρδύ να είναι; Πολλές φορές είναι πολύ (κοντό/στενό/φαρδύ). Και μετά βαριέμαι να κάτσω να τα διορθώσω τα ρούχα τελειωμένα. Τί να πεις, δεν έχει λογική αυτό το πράγμα, το ξέρω.
      Ευχαριστώ, Τζωρτζίνα μου, πολύ!

      Διαγραφή
  5. Γεια στα χέρια σου, Pelagie, πολύ όμορφο το σετάκι!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Φιλία! Φιλιά (μ' αρέσει να τα γράφω αυτά τα δύο κοντά κοντά)!

      Διαγραφή
  6. Άλλη μια ομορφιά! Το πόσο σε ζηλεύω στο έχω ξαναπεί έτσι; Ειδικά τώρα που πλησιάζει η βάφτιση του μικρού μας και δεν έχω βρει ακόμη τίποτε να μου αρέσει. Διότι αν κολλήσει το μυαλό μου σε κάτι συγκεκριμένο... την βάψαμε!!
    Μπράβο κορίτσι, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Λιτσάκι. Δεν υπάρχει λόγος να ζηλεύεις, διότι είμαι σίγουρη ότι, αν καταπιαστείς (και) μ' αυτό, θα τα καταφέρεις πολύ καλύτερα από μένα. Χρυσά είναι τα χεράκια σου.
      Όσο για το συγκεκριμένο, καταλαβαίνω απόλυτα τί εννοείς. Αν έχεις κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σου, την έβαψες, όντως. Ποτέ δεν θα το βρεις. Όταν ψάχνεις για ρούχο, πρέπει να μη σκέφτεσαι τίποτα συγκεκριμένο, για να σου κάτσει η έκπληξη (και είναι τότε που δεν έχεις λεφτά για να το αγοράσεις, βέβαια, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα..
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Ooo, to Sorbetto me ta manikia ine iperoxo...8elo kai go ena! Exo ftia3i 3 ego, alla den skeftika pote na valo maniki! Kai i foustitsa sou ine poli omorfi ;o)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Μαρί, πράγματι είναι πολύ καλή η παραλλαγή του με τα μανίκια. Το πατρόν, βέβαια, στο οποίο δίνω το link, δεν έχει μεγέθη, αλλά δεν είναι καθόλου δύσκολο να το προσαρμόσεις όπως πρέπει με λίγο σούρωμα στον ώμο.
      Να το φτιάξεις, να μας το δείξεις!
      Φιλιά, ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    2. Sigoupa 8a to ftia3o kai min fovase, 8a sto di3o ;o)

      Διαγραφή
  8. Ατιμε φωτογράφε! Κι άλλες κι άλλες! Πάντως φαίνονται σούπερ και τα δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα, πες τα. Δε λες, πάλι καλά που μου έβγαλε κι αυτή...
      Ευχαριστώ πολύ, Βιβίκα!

      Διαγραφή
  9. Kαι'γω τα ίδια κάνω δυστυχώς,έχω πετάξει έτσι ρούχα....ουουού!!!Επίσης σπάνια φτιάχνω ένα πρώτο κομμάτι από ένα πολύ φθηνό ύφασμα οπότε και να βγει χάλια δεν θα με πειράξει...τι να πεις;όταν δεν έχεις πολύ χρόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν δεν έχεις χρόνο, και επίσης όταν βλέπεις στο βάθος τον στόχο (που είναι το τελειωμένο ρούχο, στην περίπτωσή μας), και θες να πας εκεί το γρηγορότερο (και όχι απαραίτητα το ορθότερο) δυνατόν.
      Όσον αφορά το δοκιμαστικό, το βαριέμαι απίστευτα, ειδικά όταν πρόκειται να ράψω ρούχα που δεν προορίζονται για καλά. Μαζί σου.
      Ciao!

      Διαγραφή
  10. Αχάριστη, ακόμα και τα γυαλιά μου σου έδωσα για να βγει aesthetically correct η photo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσθέτικαλυ κορέκτ, ακούω. Εντάξει, μωρό μου. Αυτό το αναγνωρίζω. Αλλά την επόμενη φορά, θα με βγάλεις κανα δυο φωτογραφίες ακόμα, καλά;
      Θα σου δώσω από κοντά τα φιλιά εσένα!

      Διαγραφή
  11. Το πουά με το κίτρινο τσαντάκι πάει..γάντι που λέμε!
    Μπράβο βρε κορίτσι! Περιμένουμε κι άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μ' αρέσει αυτός ο ασυνήθιστος λίγο συνδυασμός, Μουκουβου.
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  12. Μεταμεσονύκτια επίσκεψη...
    Πολύ πολύ ωραίο το μπλουζάκι, αλλά και το φουστάκι! Την μπλούζα θα τη φτιάξω, με έπεισες...
    Τη φούστα τώρα, θα το σκεφτώ γιατί θα μάλλον θα με παχαίνει στην κοιλίτσα, που την έχω καλοταϊσμένη...χοχο!
    Και λαστ μπατ νοτ λιστ, η φωτογράφιση με τρελαίνει...Είσαι σωστό πιν απ γκερλ που λέμε!
    Λεπτομέρεια τρελή: ο τρόπος που σηκώνεις τα πόδια. Αλήθεια φοράς τακούνι ή απλή τσαχπινιά; Όπως και να'ναι μ'αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι μεταμεσονύκτιες επισκέψεις είναι ωραίες.
      Τη μπλούζα να τη φτιάξεις, είναι τόσο εύκολη και πρακτική, και γίνεται σε μία ώρα μέσα.
      Για τη φούστα έχεις δίκιο, δεν είναι και η πιο κολακευτική στον κόσμο (γιατί νομίζεις ότι κάθομαι;), και θέλει να τη φορέσεις και λίγο τακουνάκι για να δείξει καλύτερα. Όσο για τη λεπτομέρεια στα πόδια, όχι δε φοράω τακούνια, απλώς πατάω στις μύτες, ήταν κάτι που ο στυλίστας (ο ξάδερφός μου ο Άρης, δηλαδή) μου υπέδειξε, και ήταν όντως αυτή που έκανε τη διαφορά στη φωτογραφία-ωραίος τρόπος για να φαίνονται τα πόδια πιο μακριά και λεπτά. Χαίρομαι πολύ που το πρόσεξες, θα χαρεί και ο Άρης πολύ!
      Ευχαριστώ πολύ, φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Τέλειο το συνολάκι. Μπράβο σου,είσαι απίθανη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ό,τι θέλει το μωρό μου.
    Υ.Γ.: Ούψ! Μόλις δεσμεύτηκα δημοσίως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. mpravo otan theloume orexi na xoume ftiaxnoume parapolla kai yperoxa pragmata

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!