4.5.12

Surf green, dude!


Είχα βάλει στο μάτι από πολύ καιρό (και) αυτό το πατρόν, και τελικά τις προάλλες το παρήγγειλα από το sewbox. Το περί ου ο λόγος πατρόν, αν θες να μάθεις, είναι το Violet της Colette, και ο κυριότερος λόγος για τον οποίο το ήθελα, είναι ο γιακάς του. Αυτόν τον γιακά οι αγγλόφωνοι τον λένε "γιακά του Πήτερ Παν", εδώ δε νομίζω να τον λένε κάπως. Ίσως γιακά του φλώρου. Θα του ταίριαζε. Τέλος πάντων, αυτός ο γιακάς πολύ μου αρέσει, απ' ό,τι κατάλαβες, καθ' ότι κατά βάθος (ίσως και κατά επιφάνεια) είμαι πολύ φλώρος.

Οι απαιτήσεις για ύφασμα δεν είναι πολύ μεγάλες γι' αυτό το πουκαμισάκι, ξόδεψα ούτε ενάμιση μέτρο, το οποίο βρισκόταν ήδη στις προμήθειές μου, από την αγαπημένη βιοτεχνία ανδρικών πουκαμίσων. Είχα αρκετά κομμάτια υφάσματος, αλλά ένα είχε πολύ όμορφο χρώμα, το γνωστό (σε όλους, είμαι σίγουρη), surf green. Όχι, δεν είναι το τ(ο)υρκουάζ, σου λέω. Καλά, εντάξει, είναι, αλλά μου άρεσε πιο πολύ το surf green (θα μου άρεσε περισσότερο αν ήταν το Daphne blue, αλλά δεν ταίριαζε σαν απόχρωση καθόλου, δυστυχώς).
Ένιγουέι, στα δικά μας πάλι: το πατρόν εξελίχθηκε πολύ ομαλά (πολύ κατατοπιστικές οι οδηγίες της Colette, όπως πάντα), και αυτό που μου πήρε λίγο παραπάνω χρόνο ήταν το να στοιχίσω σωστά τις κουμπότρυπες, και να ράψω αυτές και τα κουμπιά αντιστοίχως. Στις φωτογραφίες δε φαίνεται πολύ καλά, αλλά το ένα το κουμπάκι είναι ντυμένο με το ίδιο το ύφασμα του πουκαμίσου. Πήρα από εδώ μεταλλικά κουμπάκια, που μπορείς να τα ντύνεις με δικά σου υφάσματα (καλό, ε;), και έντυσα μόνο το ένα, γιατί τσιγκουνεύτηκα να τα χρησιμοποιήσω όλα σε ένα πουκάμισο. Τα υπόλοιπα έξι κουμπιά είναι απλά περλέ κουμπιά από το μαγαζί με τα ραπτικά. Επίσης, δε χρειάστηκε να ράψω τίποτα στο χέρι-τα έκανε όλα η μηχανή (ναι, ναι, καλά διάβασες, μόνη της-look, no hands!). Από τη μέσα μεριά του το πουκαμισάκι είναι πολύ περιποιημένο, καθώς έχει μόστρες παντού (στο γιακά μπρος-πίσω, καθώς και κάτω από τα κουμπιά και τις κουμπότρυπες), και περιποιήθηκα και τις άκρες του με γαζί ζιγκ-ζαγκ.

Την επόμενη φορά που θα το κάνω, όμως, θα διορθώσω το εξής: θα μακρύνω λίγο το πατρόν, γιατί βγήκε λίγο κοντό. Για την ακρίβεια, το πρόβλημα δεν είναι τόσο ότι είναι κοντό (που είναι λίγο), αλλά το ότι η μέση του είναι πιο ψηλά από τη δική μου, γιατί στα πατρόν υπολογίζουν τα νούμερα με βάση το 1,65 ύψους, και είμαι λίγο σαν "κοντός ήταν ο συγχωρεμένος". Έχω ήδη κάνει τις διορθώσεις στο πατρόν. Α, το πολύ καλό (είμαι σίγουρη ότι θα ενθουσιαστείς σαν το ακούσεις αυτό), είναι ότι πολύ εύκολα το πατρόν μπορεί να μετατραπεί σε ένα μπλουζάκι, αφαιρώντας το κομμάτι της πατιλέτας (δηλαδή τα κουμπιά), και το μπροστινό κομμάτι της μόστρας. Πετάς απ' τη χαρά σου, ε; Το ξέρω, λογικό είναι. Τώρα ήδη έχω απλώσει στο τραπέζι εργασίας μου το δεύτερο κομμάτι ύφασμα (αυτή τη φορά σε ροζάκι, για να μην ξεχνάμε και τις αδυναμίες μας), και έχω αρχίσει να κόβω τα κομμάτια του μεταποιημένου πατρόν. Για να δούμε.


*Frames από το Pugly Pixel

20 σχόλια:

  1. χαχα είσαι και φλώρος και φοράς και ρούχα κοντών!! Ε μα τι να σου πω;;
    Λοιπόν το χρώμα λατρεμένο κι έχεις δίκιο για τον γιακά, είναι πολύ όμορφος! Νομίζω πως έχω κι εγώ καναδυό τέτοια πουκαμισάκια, αγορασμένα φυσικά!!
    Καλό ΣΚ χρυσοχέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχα! Άσ' τα να πάνε, Λίτσα. Τώρα που το λές...
      Καλό Κ, τώρα, φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Polu omopfo to Violet poukamisaki sou! Skeftomai kai go na paro auto to patron...topa na doume! ;o)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το πάρεις, Μαρί, το πουκαμισάκι, βγαίνει πολύ εύκολα, πιο εύκολα απ' ό,τι νομίζεις ότι βγαίνει ένα πουκάμισο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Ροζάκι? Να το κάνεις γρήγορα να το βάλεις στο ροζ διαγωνισμο!
    Σούπερ το πουκαμισάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ρε συ, Βιβίκα, το σκέφτηκα, εννοείται, και θα το κάνω, αλλά δεν ήθελα να το προδώσω από τώρα. Χάλασες τη σουρπρίζ μου...
      Με το που θα το τελειώσω και θα το φωτογραφήσω (ευελπιστώ αύριο), θα σου στείλω τη φωτό, να συμμετάσχω και 'γω στο διαγωνισμό σου!

      Διαγραφή
  4. πάρα πολύ ωραίο!! μου αρέσει το γιακαδάκι και το χρώμα, κοριτσίστικο, ανάλαφρο και δροσερό!! μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λές, Χριστίνα, πολύ σωστά όλα. Αν δεν ήταν και κοντό...
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  5. Ωραίο κομμάτι έφτιαξες φιλενάδα, το χρώμα τώρα δεν το καταλαβαίνω αλλά οκ όπως το βλέπω -γαλάζιο- αν θα με ρώταγε η γυναίκα μου με τι να το φορέσει θα της πρότεινα ένα λευκό παντελονάκι... και θα φεύγαμε βόλτα για ψαράκι...καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Ιωάννη. Πιο πολύ για τυρκουάζ το βλέπω εγώ, όχι για γαλάζιο-είπαμε, surf green. Καλό καλοκαίρι, όντως.

      Διαγραφή
  6. Το κάνεις να φαίνεται τόσο εύκολο.
    Εγώ πάλι... ντουβάρι!
    Περιμένω να δω και το ροζάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά. Αν ρωτήσεις μία παλιά μοδίστρα, θα με κοροϊδεύει, τόσο εύκολο που είναι... Θέλω να πω πως όλα είναι σχετικά. Αλλά ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήσεις να χρησιμοποιείς τη singer της γιαγιάς σου!

      Διαγραφή
  7. Το πόσο μου αρέσει αυτός ο γιακάς δεν λέγεται!Τελείως 60's!Και το χρώμα υπέροχο!Το ροζ πιστεύω θα είναι φανταστικό!Όπως και το κίτρινο!
    Αχ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο γιακάς αυτός, Μαρία, ήταν ο λόγος που αγόρασα το πατρόν. Και το κίτρινο, έχεις πολύ δίκιο, δεν το είχα σκεφτεί, θα του πηγαίνει ακόμα πιο πολύ από το ροζ. Ευχαριστώ για το τιπ!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο το πουκάμισο!!!
    Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Πανίκα. Ελπίζω να πηγαίνουν όλα καλά εκεί στα εξωτερικά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Ο γιακάς αυτός αρέσει και σε μένα πολύ!! μου θυμίζει τη σχολική μου ποδιά... μόστρες,ντυμένο κουμπάκι, απ`ότι κατάλαβα έκανες καλή δουλειά! Μπράβο σου! Το πουκαμισάκι σου είναι πολύ όμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφη!Και δεν ξέρω για το ροζάκι, πάντως το μπλε σου πάει τρελά!
    Ανυπομονώ να δω το ροζ, Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!