2.4.12

Γκρι μαντώ



Θυμάσαι αυτό το παλτουδάκι; Ε, είναι ακόμα αφοδράριστο, και τώρα, προφανώς, θα φοδραριστεί το χειμώνα. Αφού είχα ημιτελές αυτό το πρότζεκτ, που λες, είπα να το ολοκληρώσω, αλλά με άλλο τρόπο: Πήγα στον Ιχτιάρογλου τις προάλλες και το μάτι μου έπεσε σε ένα ύφασμα που βρισκόταν στο τμήμα των προσφορών. Γκρι ανοιχτό, μισό μαλλί μισό συνθετικό, με μία υποψία (πολύ μικρή) μεταλλιζέ, εν ολίγοις, πολύ όμορφο, και ό,τι πρέπει γι' αυτή την εποχή, που ακόμα δε μπορείς να βγεις έξω μόνο με το πουκάμισο, αλλά από την άλλη το παλτό σου πέφτει ολίγον βαρύ (και, επίσης, φτάνει πια, τα σιχάθηκα τα χειμωνιάτικα). Και να σου πω και το πιο ωραίο, το ύφασμα είχε μόνο 5 ευρώ το μέτρο. Και πήρα τέσσερα μέτρα, έτσι για να βρίσκονται.
Με αυτό το ύφασμα, έτσι λεπτό που είναι, δε μπορείς να πεις ότι έφτιαξες και παλτό. Μαντώ θα το πεις. Παρεμπιπτόντως, αυτή τη λέξη δε τη χρησιμοποιώ καθόλου-η μαμά μου τη λέει κάποιες φορές (μου λέει, να φτιάξεις ένα ωραίο μαντώ, να έχεις από μέσα και μία ασορτί φούστα ή ένα φόρεμα, βρε παιδάκι μου, να ντύνεσαι ωραία). Μαντώ έγινε, επομένως.
Το πατρόν του Burda (το μοντέλο 101/12-2011) ήταν λίγο περίεργο σε μερικά σημεία, αλλά σε γενικές γραμμές εξελίχθηκε εύκολα. Το φρου φρου μπροστά αυτή τη φορά το παρέλειψα, είπα να το κάνω σκέτο. Το κακό όμως ήταν ότι έπρεπε να το φοδράρω. Το θέμα (μου) με τη φόδρα, τώρα που το είπα, για να ξέρεις, είναι ότι στην ουσία χρειάζεται να σημαδέψεις και να κόψεις και να ράψεις ύφασμα για ακόμα ένα ρούχο από την αρχή. Δηλαδή, έχεις φτιάξει το παλτό, το βλέπεις, λες, α τί καλά, το τελείωσα, μπορώ να το φορέσω, αλλά το κακό είναι ότι πρέπει να το ξαναφτιάξεις από την αρχή με το ύφασμα της φόδρας, αυτή τη φορά, και μετά να τα συνδέσεις και τα δύο τους μαζί. Τέλος πάντων, αυτή τη φορά δε μπορούσα να το αποφύγω το έργο (όπως κάνω με τις φούστες, που αποφεύγω τις φόδρες με ένα μεσοφόρι), είπα να το διασκεδάσω λίγο, και πήρα φόδρα χρώματος ροζ (πολύ μου αρέσει αυτός ο συνδυασμός, γκρι με ροζ). Στις τσέπες έβαλα και ένα εμπριμέ ύφασμα που είχα (μ' αρέσουν αυτές οι εκπλήξεις που δε φαίνονται με τη μία), και ολοκληρώθηκε το όλον. 
Το παλτό είναι λίγο περίεργο, δεδομένου ότι το σχήμα του είναι ωοειδές, και ίσως σε κάποιους ξενίζει (ο αδερφός μου, που με φωτογράφησε, δε μπορούσε να βρει καλή γωνία φωτογράφισης, διότι, είπε, δεν του άρεσε το παλτό, και δε μπορούσε να βρει μία λήψη στην οποία να φαίνεται όμορφο), αλλά εμένα μου αρέσει, έτσι όπως είναι, παράξενο και ασυνήθιστο. Το άλλο καλό είναι ότι μου περίσσεψε και αρκετό ύφασμα για να φτιάξω και μία φουστίτσα (για γραμμή άλφα την κόβω, πάλι, να γίνεται), ελπίζω προσεχώς, διότι τελευταία δε μπορώ να διαθέσω ώρα για να ράψω για μένα-τί κακό κι αυτό. Να φτιάξω και το συνολάκι, να ευχαριστηθεί και η μαμά.






*Frames από το Maybemej

58 σχόλια:

  1. Ωωω καλοφόρετο το μαντουδάκι Ελπίδα μου! Πολύ ωραίο! Σου πάει τρέλα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα ευχαριστώ, Τζωρτζίνα!
      Υ.Γ.: Η Ελπίδα ποιά είναι;

      Διαγραφή
    2. Και ντούπερ, μη σου πω... Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    3. Madame Pelagie εννοούσα καλέ! Το Ελπίδα με ήρθε πιο εύκολο για να μην αλλάζω γραμματοσειρά! Θα με το επιτρέψεις?

      Διαγραφή
    4. Για μια φορά, συγχωρείσαι... :)

      Διαγραφή
  2. Κι όμως η γραμμή του είναι τέλεια!!Άσε τον αδερφό σου να λέει...Αντρας είναι ,τόσα ξέρει τόσα λέει.Και το εσωτερικό είναι μούρλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι, Μαριλένη, έχεις δίκιο. Άντρες.
      Και μένα μου άρεσε το εσωτερικό του, και στην πραγματικότητα είναι πιο ροζ από ό,τι φαίνεται στη φωτογραφία, και κάνει πιο ωραία αντίθεση.

      Διαγραφή
    2. liga logia gia ton adelfo uparxoun toixoi (facebook) kai akoune !

      Διαγραφή
    3. Σιγά, φοβηθήκαμε. Γιατί, ψέμματα είπα; Έτσι δεν είπες;

      Διαγραφή
    4. eipa einai ligo.... allis epoxis... to vrikame twra gousto einai mono pronomio gunaikwn???? ta upoloipa giati to dextikes oti mou aresan??? :)

      Διαγραφή
    5. Απλώς, κάποιες φορές, άλλα αντιλαμβάνονται ως ωραία οι άντρες, και άλλα οι γυναίκες. Πρέπει να συμφωνούμε ότι διαφωνούμε.

      Διαγραφή
  3. Αυτό με τις φόδρες, πως σε καταλαβαίνω, πως! Τρεις φούστες έχω φτιάξει, όλες αφοδράριστες! Το περνάω για άποψη και στυλ και δεν θέλω κουβέντα! Το μαντουδάκι είναι υπέροχο! Μακάρι να είχα το κουράγιο σου και το ταλέντο σου να ράβω κι εγώ έτσι. Εχω την εντύπωση πως άμα το προσπαθήσω θα βγω με το παλτό του Πικάσο! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως είμαστε πολλές, οι αφοδράριστες, Ζωή. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά, πίστεψέ με, είναι πολύ πιο εύκολο από ό,τι νομίζεις: Δεν χρειάζεται ταλέντο για να ακολουθήσεις τις οδηγίες ενός πατρόν. Λίγη επιμονή και υπομονή χρειάζεται. Να το προσπαθήσεις, εγώ λέω, σε κάποια στιγμή. Κι αν βγει και σουρρεαλιστικό την πρώτη φορά, και τί μ' αυτό; Τη δεύτερη θα πετύχει σίγουρα.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Τι ταλεντο!!!Μπραβο ,γεια στα χερια σου,στα ματια σου μα προπαντων στην υπομονη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά το ταλέντο, καλέ, διαβάζεις οδηγίες και τις ακολουθείς. Τόσο απλό. Και λίγη υπομονή θέλει, Εύα. Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  5. Αχ, μου θυμίζει λίγο Kate & Leopold με τη Meg Ryan, πολύ μου άρεσαν αυτά που φορούσε σε αυτή την ταινία, την έχεις δεί? Ωραιότατο το μαντώ, λες και ακούω και τη δική μου μαμά....! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, την έχω δει, όντως, έχεις δίκιο, μπράβο σου! Κι εμένα μου άρεσαν τα ρούχα της σ' αυτήν την ταινία, παρόλο που την ίδια τελευταίως δεν την πολυσυμπαθώ.

      Διαγραφή
  6. Ειναι υπεροχο με ωραιο χρωμα και αρκετα πρωτοτυπο σχεδιο!!!
    Θα ηθελα και εγω να μαθω ραψιμο καποια στιγμη.....
    Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα, σ' ευχαριστώ πολύ. Και να ξέρεις, δεν είναι δύσκολο, και ποτέ δεν είναι αργά για να το ξεκινήσεις. Λίγη διάθεση και υπομονή θέλει. Να το ξεκινήσεις, λοιπόν.

      Διαγραφή
  7. Απλά υπέροχο! Και ο συνδιασμός γκρι -ροζ αγαπημένος!
    Καλημέρες!!
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι, κι εμένα μ' αρέσει ο συνδυασμός αυτός-σπάει λίγο και το σοβαρό του πράγματος (του γκρι). Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  8. Είναι τόσο γλυκούλι! Τέλειο! Το αγάπησα. Αμά το βαρεθείς ξέρεις, εγώ είμαι εδώ, χιχι. Πολύ μου αρέσει που δεν έχει γιακά, πολύ ξεχωριστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχα, "γλυκούλι". Καλό. Ωραίος χαρακτηρισμός, Βιβίκα. Ευχαριστώ πολύ. Θα το έχω στα υπόψη, αν και σε βλέπω πολύ λεπτούλα, και πολύ φοβούμαι ότι θα σου είναι μεγάλο...

      Διαγραφή
  9. Κι εγώ βαριέμαι τη φόδρα, ακόμα και να τη μαντάρω σε σημεία που ανοίγει καμμια φορά. Παλιά που τα πατρόν θέλανε και βάτα στα παλτά αυτά τα δύο ήτανε εφιάλτης. Καλοφόρετο το μαντουδάκι (και πολύ ωραίο μανικάκι, μεταξύ άλλων) :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α γεια σου. Μια απ' τα ίδια, όπως τα λες είναι τα πράγματα. Ευχαριστώ πολύ, θα είναι (καλοφόρετο). Το μανίκι λέγεται ρεγκλάν, έτσι δεν είναι;

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο και καλοφτιαγμένο!Είναι super!!!Καλοφόρετο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Σπυριδούλα. Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι τόσο καλοφτιαγμένο όσο φαίνεται, έχει κάποιες ατέλειες, βασικά στην ραφή της φόδρας με το παλτό στο στρίφωμα, την οποία την έκανα πολύ βιαστικά, διότι βιαζόμουν να το φορέσω και να πάω στην ξαδέρφη μου να το δει. Οπότε, τώρα, θέλει ξήλωμα και ξανά ράψιμο, πιο προσεκτικά.

      Διαγραφή
  11. Ααααα τέλειο ! Θα ζηλέψει η Ματρον ! Άσχετα που ποτε δεν το αγόρασε χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, καλά, ό,τι νά'ναι. Εμένα μου είπε ότι το αγόρασε... Ένιγουέι, όντως, έγινε καλό. Πέρασα σήμερα κατά τις έξι να σου το δείξω που το φορούσα, αλλά δε σε πρόλαβα.

      Διαγραφή
  12. Τρέλα το μαντό .... Η ροζ φόδρα πολύ ωραία αντίθεση και η γραμμή του super!!!!
    Αν το κάνεις σετάκι με τη φουστίτσα, θα το ευχαριστηθεί και η μαμά....
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Φιλία! Τη φούστα λέω να την περιλάβω σήμερα, αν δε βαρεθώ πολύ.

      Διαγραφή
  13. εκπληκτικη ρετρο φωτογραφια!!!
    ntaizi ntak

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Νταίζη. Αυτός ήταν ο σκοπός: ρετρό.

      Διαγραφή
  14. πολυ ωραιο ειναι, ασε τ αδερφο σ να λεει!!! αυτο με τ φοδρα ειναι δραμα οντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. φανταστικό!!!!!!!!!και σου πάει πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, δεν είναι και το πιο κολακευτικό παλτό που έχω βάλει ποτέ μου, αφού η γραμμή του είναι λίγο περίεργη, αλλά εμένα μ' αρέσει, που είναι έτσι παράξενο. Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  16. Πελαζί μου, είναι πάρα πολύ όμορφο το πανωφόρι σου. Πραγματικά ιδιαίτερο, έτσι ακριβώς, όπως μου αρέσει. Ξέρεις φέτος γουστάρω πολύ το γκρι το ανοιχτό και το φοράω πάρα πολύ. Η ροζ φόδρα από μέσα το γλυκαίνει και φυσικά η τσαχπινιά στην τσέπη είναι η υπογραφή σου ;) Καλοφόρετο λοιπόν!
    υγ. της μαμάς της άρεσε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, της μαμάς της άρεσε. Πέρασε το τεστ. Τώρα πρέπει να το δει και όλο μαζί, ως σύνολο, με τη φούστα, να το φχαριστηθεί.
      Ευχαριστώ πολύ, φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oh, shoot, sorry, I accidentally deleted your comment. Blame iPhone and its small screen... Thanks, anyway!

      Διαγραφή
  18. Καλοφόρετο κοριτσάκι!! Τέλειο το χρώμα και η ροζ φόδρα!!
    Ωραίος συνδυασμός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Ανζελίκ. Θα είναι (καλοφορετο).

      Διαγραφή
  19. Είναι super και ντούπερ και κουκλίστικο!!!
    Τελικά όλες οι μάνες είναι ίδιες...(όπως και όλοι οι αδερφοί...)
    Pelagie σε ζηλεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Νάντια, αλλά δεν θα έπρεπε να ζηλεύεις. Θα έπρεπε να επιμένεις. Αυτό χρειάζεται η ραπτική: λίγη επιμονή, και αρκετή εξάσκηση. Δεν είναι δα και πυρηνική φυσική... Να το δοκιμάσεις, λέω εγώ, το σπορ. Πάρε μία παλιά ραπτομηχανή της μαμάς, της γιαγιάς, της θείας, και μερικά παλιά σεντόνια για αρχή, και ράβε-ξήλωνε. Και, ναι, έχεις δίκιο, όλες οι μαμάδες και οι αδερφοί είναι ίδιοι. Κι εμείς, μάλλον, ίδιες είμαστε. Χμ.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. είναι πανέμορφο..μπράβο!!και η φούστα στο προ- προηγούμενο post καταπληκτική..έτσι, η δημιουργικότητα να κερδίζει έδαφος!!και καλώς σε βρήκα.. :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Μένια. Εννοείς τη φούστα σε γραμμή άλφα, ε; Καλώς ήρθες, θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  21. Παπαπα ξεχάστηκα τόσες μέρες και δεν τάισα και τα ψάρια...
    Το κομμάτι που έφτιαξες είναι υπέροχο,αλλά εγώ γουστάρω και την παρουσίασή του.
    Οι φωτό,το σενάριο,το κείμενό σου όλα έχουν μιαν αρμονία και μια καλλιτεχνική ένταση που τολμώ να πω πως δεν την συναντώ συχνά στις μέρες μας. Χαίρομαι το μεράκι σου και την δημιουργικότητά σου.
    Συνέχισε να μας συνεπαίρνεις τόσο ευχάριστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Ιωάννη, για τα καλά σου λόγια, είσαι πολύ ευγενικός.

      Διαγραφή
  22. Κάθε τέλος είναι και μια αρχή! Κάθε σταύρωση και μια ανάσταση! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια Πολλά!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
    με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μ' αρέσει πολύ η τσαχπινιά στην τσέπη!! Καλοφόρετο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη, ευχαριστώ πολύ. Είναι ήδη (καλοφόρετο). Φιλιά!

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!