5.2.12

Ακόμα ένα LBD στη ντουλάπα μου


Ξεκόλλησα επιτέλους, και τελείωσα ένα φόρεμα που είχα βάλει στο μάτι να φτιάξω εδώ και καιρό.
Είχα αγοράσει το πατρόν της Colette, το Peony, και ένα ύφασμα 100% μάλλινο, αλλά με πολύ ωραία υφή (δεν τσιμπάει), κρουστό (κάνει πολύ ωραίο θόρυβο όταν κινούμαι) και λίγο γυαλιστερό (όσο πρέπει). Πολύ μου άρεσε. Κατέληξα, βασικά, με ακόμα ένα μικρό μαύρο φόρεμα.
Τέλος πάντων, το πατρόν της Colette λέει επάνω ότι είναι για αρχάριους και, όντως, το φόρεμα έγινε πολύ εύκολα- να φανταστείς, δε χρειάστηκε ούτε μία φορά να πιάσω στα χέρια μου το ξηλωτήρι (απίστευτο, κι όμως αληθινό).
Μου άρεσε πολύ το ντεκολτέ χαμόγελο, και το γεγονός ότι τα μανίκια ράφτηκαν πολύ εύκολα- το πατρόν ταίριαξε τέλεια στα σημεία που έπρεπε, και βγήκε ένα φουστάνι μέσα σε τέσσερεις ώρες. Μόνο! Και σε αυτές συμπεριλαμβάνεται και η ώρα που μου πήραν τα κομμάτια, για να τα τελειώσω με ραφή ζιγκ ζαγκ γύρω γύρω (ένα ένα, παρακαλώ), πριν τα συναρμολογήσω, για να μην ξεφτίσει το ύφασμα αργότερα. Αν το ύφασμα δεν ξεφτούσε, δεν θα το έκανα, και θα τελείωνε σε ακόμα λιγότερες ώρες.
Έκανα και την τσαχπινιά μου, και στις τσέπες, αντί για τη φόδρα που έλεγε το πατρόν, έβαλα ένα πουά ύφασμα, που μου περίσσεψε από το περιβόητο παλτό (το οποίο πρέπει να φοδράρω, και πολύ βαριέμαι να το κάνω, αλλά πρέπει, διότι τα κρύα θα τελειώσουν, κι εγώ ακόμα το παλτό θα λιβανίζω). Από το ίδιο πουά ύφασμα, έκοψα και ταινίες στη διαγώνιό του (λίγο με παίδεψε κι αυτό, γιατί είχαν μείνει μικρά κομμάτια από το ύφασμα, αλλά χαλάλι) και ρέλιασα τον ποδόγυρο. Πολύ φτούρησε αυτό το ύφασμα, δε μπορώ να πω.
Τέλος, στο πατρόν έχει την πρόβλεψη να ραφτεί και μία ζώνη από το ίδιο ή άλλο ύφασμα, αλλά αντ' αυτού έβαλα μία κανονική ζώνη. Ίσως τη ράψω αργότερα (που δεν πρόκειται, το ξέρω-μια χαρά κάνει τη δουλειά της και η δική μου). Φοριέται μια χαρά και άνευ ζώνης, απ' ό,τι κατάλαβα μετά. Το σίγουρο είναι ότι το φόρεμα αυτό θα ξαναφτιαχτεί και το καλοκαίρι (και μια και δυο φορές ακόμα, μη σου πω), με ένα πιο χυτό ύφασμα, και με κοντό μανικάκι, το οποίο είναι κι αυτό μέσα στο πατρόν. Θα είναι εξίσου ωραίο, είμαι σίγουρη.
Αυτά. Είμαι πολύ ευχαριστημένη με το φόρεμά μου. Έτσι κι αλλιώς, ποτέ δε μπορεί να έχεις αρκετά μικρά μαύρα φορέματα στη ντουλάπα σου (συμφωνείς, είμαι σίγουρη).





Α, ξέχασα να αναφέρω: ειδικά ευχαριστήρια απευθύνω στους φωτογράφους μου για σήμερα: Γιώτα, Σούλα, Φώτης!



*Flower tag από το maybemej, και lace brush από Nadine Peau via Deviant Art

46 σχόλια:

  1. have you ever seen me ecstatic...well here it is!!! Φιλενάδα είναι υπέροχο! Μα το Δια μόλις ξεπεταχτεί το νινι θα πιάσω να γίνω μοδίστρα!!! με έπεισες! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ! Η αλήθεια είναι ότι με μικρό μαύρο φόρεμα είναι δύσκολο να κάνεις λάθος. Και το ράψιμο είναι πιο εύκολο από ό,τι φαντάζεσαι. Αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι φανταστικό! το ύφασμα του μου αρέσει πάρα πολύ, φαίνεται πολύ μαλακό και άνετο. και η μικρή η τσαχνινιά μέσα στην τσέπη και τον ποδόγυρο.
    Respect :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε,ναι. Οι τσαχπινιές μας έφαγαν, Λύριελ. Ευχαριστώ, πάντως!

      Διαγραφή
  4. Εσύ τα κάνεις να φαίνονται ακόμα πιο εύκολα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη, είναι εκείνο η μάλλινη ποπλίνα που είχα πάρει πριν κανα δίμηνο-τρίμηνο, για να κάνω ένα άλλο φόρεμα, αλλά τελικά προέκυψε αυτό. Πολύ καλό το ύφασμα, μπράβο!

      Διαγραφή
  5. Αααα!!! Πάρα πολύ ωραίο!! Μπορώ να έχω κι εγώ ένα;;; :)
    Φιλάκια πολλά, καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Ερμιόνη. Ε, μαύρο φόρεμα είναι, δεν είναι και τίποτα σπάνιο...
      Υποθέτω ότι έχεις ήδη αρκετά στην ντουλάπα σου. ;)

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Πελαζί γεια στα χεράκια σου και καλοφόρετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή sewsome, σ' ευχαριστώ πολύ. Για κάποιο λόγο είμαι σίγουρη ότι εσύ θα το έφτιαχνες καλύτερα (είσαι κρυφό ταλέντο). Θα είναι (καλοφόρετο). Ήδη, σε τρεις μέρες, το φόρεσα δύο φορές.

      Διαγραφή
  7. Το φόρεμα είναι πανέμορφο και μου κάνει εντύπωση που σου πήρε μόλις 4 ώρες για να το φτιάξεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι. Το λέει και το πατρόν: είναι για beginners. Εύκολο από μόνο του, και με σαφείς οδηγίες, και μεγάλα κομμάτια για το ράψιμο. Λεπτομέρεια, την οποία, όμως δεν ανέφερα, είναι ότι το ρέλιασμά του (το οποίο θα μπορούσε κάλλιστα να μην είχε γίνει) μου πήρε έξτρα καμία ώρα (γιατί το ρέλι δεν ήταν έτοιμο, και το έκοψα εγώ από περισσευούμενο ύφασμα).

      Διαγραφή
  8. Οι 'τσαχπινιές' με το πουά ύφασμα το 'απογείωσαν' το φορεματάκι σου. Καλοφόρετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριακή, ευχαριστώ. Αυτές οι λεπτομέρειες το κάνουν να διαφοροποιείται, και σε κάνουν να χαμογελάς λιγάκι φορώντας το ρούχο.

      Διαγραφή
  9. einai teleio!!!makari na mi imoun tosos axristi stin raptiki texni!!!exeis pragamatika talento!!!

    a kiss from the
    cocobloggers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ταλέντο λες το να ακολουθείς κατά γράμμα οδηγίες (και καθαρές οδηγίες, κιόλας), τότε, ναι, έχω ταλέντο. Είναι πραγματικά πολύ πιο εύκολο απ' ό,τι νομίζεις. Αρκεί να σ' αρέσει λιγάκι. Ευχαριστώ, πάντως!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα και καλώς βρεθήκαμε!
    LBD μέσα σε τέσσερις ώρες (συμπεριλαμβανομένων και των τσαχπίνικων λεπτομερειών)και υπέροχο αποτελέσμα!
    Συγχαρητήρια!
    Η sister που ασχολείται με τα της ραπτικής ζήλεψε λιγάκι, ελπίζω να της μπουν ιδέες να φτιάξει και σε μένα!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή αυτό το "τέσσερεις ώρες" βλέπω έκανε εντύπωση, να διευκρινίσω ότι δεν συνέβη επειδή είμαι σούπερ ντούπερ γρήγορη ή εξαιρετικά επιδέξια, αλλά επειδή το πατρόν είναι πολύ απλό και δεν έχει καμιά προχωρημένη τεχνική. Και, επίσης, το ρέλιασμα δεν περιλαμβάνεται στις ώρες αυτές. Αυτό μου πήρε άλλη μία ώρα. Αλλά, αν ήταν με απλό ποδόγυρο, θα ήταν, όντως, τέσσερεις ώρες.
      Ε, ναι. Όλες οι γνωστές αυτών που ράβουν δυο τρία πραγματάκια, αυτό εύχονται: να "φτιάξει και σε μένα"! ;) Αδερφή της Kate, σε καταλαβαίνω!
      Καλώς σε βρήκα, λοιπόν! Α, και ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  11. Ο,τι και νάναι τοπατρόν, σε 4 ώρες νάχεις φόρεμα και μάλιστα άκρως ευπαρουσίαστο και με τις τσαχπινιές του, ούτε 4 ώρες να γύριζες στις βιτρίνες τέτοια επιτυχία!
    Συγχαρητήρια Κυρία μου και ώς μοδίστρα και ως μανεκέν...ΘΕΑ Χ 2!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Χαρά, αλλά τα παραλές. Μεγάλη επιτυχία το πατρόν της Colette, λέμε!

      Διαγραφή
  12. Να υποθέσω οτι είσαι η ..κούκλα που ποζάρει; Το φόρεμα φανταστικό μα πιο πολύ το χρώμα του , είναι το αγαπημένο μου μαζί με όλες τις διαβαθμήσεις του..καλώς σε βρήκα γλυκιά μου, έχω πρόβλημα με τη google και δεν μπορώ προσωρινά να μπω στη παρακολούθηση σου δίπλα..μα που θα πάει θα το καταφέρω.Κάποτε μου ήρθε η μανία να ράβω με πατρόν,είχα μία κολλητή τη Φανή, που μαθαίναμε μαζί. Βλέπεις τότε τα κοριτσάκια μου νεαρά κοριτσάκια και τους έραβα τα πάντα. Μεχρι που η φίλη μου πέθανε ξαφνικά από μία σπάνια αρρώστα.Από τοτε δεν ξαναέραψα τίποτα..μα τίποτα..έχω συνδέσει την ραπτική με εκείνη..να είσαι καλά γλυκιά μου και πάντα δημιουργική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Αχτίδα, εγώ είμαι που ποζάρω. Το Photoshop κάνει θαύματα τη σήμερον ημέρα.
      Κι εμένα, το αγαπημένο μου χρώμα είναι το μαύρο, όπως το είπες, με όλες του τις διαβαθμίσεις (ήτοι, μαύρο και γκρι). Ειδικά το χειμώνα, η ντουλάπα μου είναι σαν του Μπάτμαν. Τρελή ποικιλία, τί να σου πω...
      Φαντάζομαι πώς μπορεί να νιώθεις για τη ραπτική. Ίσως, κάποια μέρα, να θελήσεις να ασχοληθείς πάλι, ακριβώς γι' αυτό: για να τη θυμάσαι. Θα σου έρθει, πιστεύω, φυσικά.
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλώς ήρθες. Θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο μοδιστρούλα!!Έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά!!
    Ωραίο το χαμόγελο στο λαιμό!! Καλοφόρετο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Ανζελίκ. Και μένα μου άρεσε ο λαιμός-χαμόγελο. Είναι, έτσι κι αλλιώς, από τα αγαπημένα μου στοιχεία σε ρούχα. Τί κόσμημα λες θα του πήγαινε, εσύ που είσαι και ειδικός;

      Διαγραφή
    2. Ειδικός;;;;Χα,χα!!Πλάκα έχει!!!
      Λοιπόν ο ειδικός προτείνει ένα μακρύ κολιέ, λεπτό και διακριτικό!!
      Η ομορφιά είναι στην απλότητα!!

      Διαγραφή
    3. Ε,ναι, ειδικός... Έχουμε το ίδιο γούστο, λοιπόν. Έτσι το φόρεσα κι εγώ σήμερα.

      Διαγραφή
  14. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΦΟΡΕΜΑ!!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ!!!ΚΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΟ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτολαμπίδα, καλώς ήρθες! Ευχαριστώ πολύ. Το σχέδιο είναι πολύ ωραίο, κλασικό, ευκολοφόρετο και πραγματικά εύκολο.

      Διαγραφή
  15. Θρίαμβος!!!Ολόκληρο φόρεμα σε 4 ώρες!!!!Και τόσο όμορφο με ρελάκια ναζιάρικα!!Μπράβο Πελαγία μου!!
    Χαίρομαι που ανταμώσαμε και θα απολαμβάνω δημιουργίες ραπτικής , μιας τέχνης που την αγαπούσα με πάθος στο παρελθόν!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, καλά, όχι και θρίαμβος. Ευκολία εφαρμογής θα το έλεγα, επειδή το πατρόν είναι πολύ εύκολο. Και, για να μην αισθάνομαι ότι κλέβω, τα ρέλια, όπως είπα και παραπάνω, δεν συμπεριλαμβάνονται στις τέσσερεις ώρες...
      Κι εγώ χαίρομαι, μου άρεσε πολύ το ιστολόγιό σου και οι δημιουργίες σου. Θα τα λέμε, θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  16. Εγώ το ψαχτήρι έβαλα στο όνομα της γιαγιάς (αλά Γαλιστί) και τσακ μου ξετρύπωσε το μπλογκάκι αυτό...
    Γλυκύτατη περιγραφή και αξιοθαύμαστο μεράκι,συγχαρητήρια θα σας επισκέπτομαι συχνά (να διαβάζω για τις νέες δημιουργίες σας και να ταΐζω τα ψαράκια)

    http://www.thinkbabynames.com/meaning/0/Pelagie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Ιωάννη. Είσαι ο πρώτος που μου λέει για τα ψαράκια! Καλώς ήρθες.

      Διαγραφή
  17. egw to eida kai live opote mporw na ekferw mia pio ali8ini apopsi..! :)) to forema einai yperoxo kai sou paei apisteuta..!! mpravo kouklitsa mou..!!to kalitero einai oti t eftiakses esu..!!!alla twra zilepsa kai 8elw kai gw.. :( stefi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέφη μου, ευχαριστώ! Αυτό, που λες, είναι το χειρότερο της μοδίστρας-το "θέλω κι εγώ". Και το καλύτερο μαζί, φυσικά. Υπάρχουν, κατάλαβα, πολλές μοδίστρες, που δεν τους κάνει και πολύ κλικ να ράβουν για άλλους, εκτός από τον εαυτό τους. Τσεκαρισμένο αυτό. Ε, είμαι κι εγώ μία από αυτές... Προς το παρόν, τουλάχιστον. Αν θέλεις, όμως, μπορείς να έρθεις να σου δείξω πώς θα το φτιάξεις (δες την επόμενη από αυτήν ανάρτηση, για να μάθεις πώς).
      (Και σε αυτό το σημείο είναι που λες εσύ "όχι, δεν θέλω να το μάθω, να το φάω θέλω"...)

      Διαγραφή
  18. Ohhh I love your LBD, επίσης!!! καλέε καιρό έχω να δω τι κάνεις εσύ εδώ!! όχι απλά μου άρεσε το φόρεμα!!! όχι απλά μου άρεσε, ξαναλέω!!! και σου πάει απίστευτα!! μπράβο.. ψηφίζω να το βάλεις στη συνάντηση ;)
    φιλάκιααα κι από εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι, Αμαρυλλίς, ότι κι εγώ είχα καιρό να κάνω ανάρτηση, έτρεχα απο δω κι απο κει... Ευχαριστώ πολυ για τα καλά σου λόγια- με ένα μικρό μαύρο φόρεμα δε μπορείς να κάνεις λάθος.
      Ελπίζω να μπορέσω να έρθω στη συνάντηση!

      Διαγραφή
    2. να έρθειςςςςςς είπα!!! (σε πιέζω;; δεν σε πιέζω.. χιι)
      και θα χρειαστώ και την συμβουλή σου σύντομα για κάτι που θέλω να ράψω.. στη σκέψη είμαι ακόμη..

      Διαγραφή
    3. Θα προσπαθήσω, Αμαρυλλίς, να έρθω, αλήθεια. Ελπίζω να μπορέσω, αν και έχω πολύ τρέξιμο αυτές τις μέρες με τα σεμινάρια και την προετοιμασία τους. Μπορείς να μου στείλεις και mail, βέβαια, γι' αυτό που θέλεις να κάνεις. Αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι, θα ήταν ευχαρίστησή μου.

      Διαγραφή
  19. madamitsa το φορεμα ξεχωριζει απο μακρια!τοσο απλο μα τοσο ιδιαιτερο και ξεχωριστο..απαραιτητο για ολες τις γυναικειες ντουλαπες θα ελεγα εγω!
    μαγικα τα χερακια σου, μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς σε βρήκα!!!! Από το φόρεμα σε γνώρισα(χι χι χι)!!!! Κουκλίστικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια και χαρά!!!!! Είμαι πολύ χαρούμενη που ανακάλυψα 1. τον κόσμο της ραπτικής (οκ έχω ράψει μία κ μοναδική φούστα αλλά έχωμε και συνέχεια !!!!) και 2. το blog σου!!!! Πολύ μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις και τα κατατοπιστικότατα βιντεάκια σου!
    Μήπως ξέρεις πού μπορώ να βρω αυτό το πατρόν?
    Έψαξα στο site αλλά δεν βρίσκω την επιλογή να το αγοράσω (χαζή?)
    Σε χαιρετώ
    Χριστίνα Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, είσαι πολύ ευγενική!
      ΦΥΣΙΚΑ και θα έχεις συνέχεια! Αφού έφτιαξες την πρώτη σου φούστα, τώρα ποιός σε πιάνει.
      Ακόμα και να έβρισκες την επιλογή να το αγοράσεις, δε σε συνέφερε καθόλου, διότι αυτή η εταιρεία είναι στην Αμερική, θα πλήρωνες ένα σωρό μεταφορικά, θα έκανε πολύ καιρό να έρθει, και είχες και τον κίνδυνο να σε χρεώσει και το τελωνείο κατά την είσοδο στη χώρα!
      Οπότε, θα πας σε καταστήματα στην Ευρώπη, για να μειωθούν και τα μεταφορικά και ο χρόνος παράδοσης. Δύο καταστήματα σου γράφω για παράδειγμα:
      http://raystitch.co.uk/ και http://www.sewbox.co.uk/
      Άντε, και άμα φτιάξεις τίποτα, να ανεβάσεις καμιά φωτογραφία στη σελίδα στο Fb!
      Φιλιά!

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!