8.1.12

Γλυκά, τέλος.


Αχ, έφαγα τόσα γλυκά στις γιορτές (σ.σ. γιορτές εννοώ όοοολο το Δεκέμβριο, μέχρι  και, περίπου, αυτό το σαββατοκύριακο), ώστε δυσκολεύομαι να τα δω έστω και ζωγραφιστά (ή φωτογραφημένα) πλέον.
Θέλω να ελπίζω ότι αυτό θα είναι το τελευταίο cupcake που θα φάω για καιρό ακόμα, διότι δεν αντέχω άλλο. Και δε με παίρνει κιόλας. Στο μεταξύ, χθες χάλασε και το μίξερ μου. Ε, αν αυτό δεν είναι σημάδι ότι πρέπει να χαλαρώσω με τη ζαχαροπλαστική, τότε τί είναι;
Όπως και νά 'χει, εύχομαι να έχουμε μία καλή χρονιά!
Υ.Γ.: Το γνωστό παλτό της προτελευταίας ανάρτησης, αποδείχθηκε μανίκι. Το προώθησα για βοήθεια στα μεγάλα μέσα. Θα σου πω εν καιρώ (επειδή δε μπορούσες να κοιμηθείς το βράδυ, γι' αυτό σ' το λέω).
*Frame από το FPTFY

18 σχόλια:

  1. Καταρχήν καλή χρονιά γεμάτη γλύκα (πρόσεξες πως είπα γλύκα κι όχι γλυκά, ε;)! Αυτό με τα γλυκά είναι μεγάλος μπελάς μέσα στις γιορτές (ναι, ναι αυτές που κρατάνε κανα μήνα) και σε καταλαβαίνω απόλυτα, διότι μου βγήκε κι εμένα το νοικοκυρίστικό μου κι έκανα να μίξερ μου να πάρει φωτιά και τη ζυγαριά μου να αγκομαχά! Κουράγιο! Μια μικρή διατροφή κι όλα θα επανέλυθουν στο φυσιολογικό λέω εγώ!
    Όσο για το παλτό, άμα το καταφέρεις θα προσκυνώ αιωνίως! Είναι απλώς τέλειο! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι σίγουρη ότι πολλοί συμπάσχουν μαζί μου αυτόν τον καιρό. Το παράκανα, χωρίς αμφιβολία.
    Αποτοξίνωση, με φρούτα και λαχανικά, μπας και το σώσω το θέμα.
    Όσο για το παλτό, άμα το καταφέρω, θα εκπλαγώ κι εγώ η ίδια.
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ίδιο αποφάσισα κι εγώ!
    Ελπίζω να καταφέρω να το κρατήσω.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φιλενάδα να παραγγείλω και για ΄σενα μίξερ από τον Αγιο? Αμα έισαι 56 και πάρεις 4 λες επανερχομαι στα κιλά μου...αμα είσαι 94 και πάρεις 4 λές κατρακύλησα! κλαψ! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ντομινικα, καλώς ήρθες!
    Ας δεσμευθούμε η μία ενώπιον της άλλης, μπάς και.
    Απεταξάμην τη ζάχαρη!
    Τζωρτζίνα, άμα το παραγγείλουμε από τον Άγιο, αυτό σημαίνει ότι θα μας έρθει του χρόνου πάλι, τα Χριστούγεννα; Χμ. Άσε με να το σκεφτώ... Όσον αφορά τα "4 κιλά", σκέψου ότι τα 4 στα 60 είναι το 13,6%, ενώ στα 94 που λες εσυ, είναι περίπου 4%. Πολύ μικρότερος στόχος. Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γλυκά τέλος, το πολύ πολύ ένα γιαουρτάκι με μέλι το βράδυ για τις υπογλυκαιμίες ...
    http://opossumsal.homestead.com/January/month.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όχι! όχι! θέλουμε κι άλλα γλυκά!! έφτιαξα το "εναλλακτικό" σου γλυκάκι (εναλλακτικό κουραμπιέδων-μελομακάρονων) με το γιαουρτάκι, το ζαχαρούχο και τα μπισκοτάκια και δροσιστήκαμε! τέλειο!
    (κάθε δευτέρα σκέφτομαι τη δίαιτα, άμα περάσει αυτή η μέρα, τρώω τον άμπακο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λύριελ, απορία: έχει εκεί στο Φιλαντέλφια καλό μέλι ή κουβάλησες απότα πάτρια εδάφη; (άσχετο)
    Sewsome, πραγματικά, ένα γλυκό ακόμα να φάω, θα μου βγει από τη μύτη. Ίσως κι απ' τα αυτιά. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε το γλυκό, αν και μου είπανε δύο τρεις ότι είναι ψιλοκλασικό, εύκολο και μαμαδίστικο γλυκό που το φτιάχνουν χρόνια στο σπίτι τους, κι εγώ έκανα λες κι ανακάλυψα την Αμερική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λοιπόν τέλος και για εμένα ....δηλαδή όχι ακριβώς!! Κανένα σοκολατάκι μπορώ να τρώω...μου το επιτρέπω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ε, ναι. Κι εγω σου το επιτρεπω. Τι ψυχή έχει ένα σοκολατάκι, άλλωστε; Αν είναι και μπίτερ σοκολάτα, ένα τέτοιο συνίσταται κιόλας, νομίζω. Το κακό είναι ότι εμένα δε μου αρέσει η μπίτερ. Πρέπει να φάω γλυκό-γλυκό. Ουφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχει και καλό μέλι που λες, αλλά στην αρχή την πάτησα με ένα φτηνό που ήταν χάλι, σαν νερό έτρεχε το μαλακισμένο. Τώρα αγοράζω σκούρα μέλια από κάτι περίεργα δέντρα η γύρη, αλλά είναι νόστιμα αν και λίγο διαφορετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς σε βρήκα! Περιττό να σου πω πως αγάπησα τον Τάκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εγώ να δεις πόσα γλυκά έφαγα χαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βιβίκα, καλώς ήρθες! Τον Τάκη, που λές, πολλές αγάπησαν, όμως αυτός το παίζει δύσκολος και μποέμ τύπος.
    Μάγια, άσ' τα να πάνε. Το φυσάω και δεν κρυώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφο που είναι το blog σου !!!Καλώς σε βρήκα γλυκιά μου..καλή χρονιά να 'χουμε..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς την! Μαρία, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Καλή χρονιά να έχουμε, και να διασκεδάζουμε λίγο τη μιζέρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Madame pelagie, καλημερα!!!!!!
    κι εγώ είπα οτι τα κόβω και τα γλυκά και τα αλμυρά..γιατι έβαλα 4 κιλά τις γιορτές και σταματημό δεν έχω!
    πέρασε μια βολτίτσα από το blog μου, γιατί σε περιμένει βραβειάκι και παιχνιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ, πάντως,ζυγαριά έχω να ανέβω πολλά χρόνια. Ποτέ δεν το κάνω. Το καταλαβαίνω από τα ρούχα μου. Και, ναι, μέσα στις γιορτές, τα ρούχα μου μου στένεψαν. Γιαούρτια, φρούτα, βρώμη τώρα. Και πείνα. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!