20.12.11

Ροζέτες παντού


Τον τελευταίο καιρό με έχει καταλάβει μία μανία με τα τριαντάφυλλα. Θέλω να βάζω ροζέτες παντού.
Υπάρχουν πάρα πολλά tutorials στο διαδίκτυο που σου δείχνουν πώς μπορείς να φτιάξεις ροζέτες από ύφασμα. Ο πιο εύκολος τρόπος που έχω βρει εγώ είναι αυτός που θα δεις παρακάτω.

Αυτό που χρειάζεσαι είναι ένα ύφασμα που δεν ξεφτάει ή, τέλος πάντων, δεν ξεφτάει υπερβολικά. Εγώ χρησιμοποίησα το ύφασμα που περίσσεψε από αυτή τη φούστα του burda (που τελικά ήτανε μία μπούρδα-η φούστα, όχι το ύφασμα).


1. Ξεκινάς κόβοντας μία λωρίδα διαστάσεων περίπου 40 επί 4 εκατοστών. Τώρα, μην πάρεις και τοις μετρητοίς αυτό το νούμερο. Οι διαστάσεις ποικίλλουν κατά περίπτωση, και εξαρτώνται από το πόσο χοντρό είναι το ύφασμα που θα χρησιμοποιήσεις και, βασικά, από το πόσο μεγάλο θέλεις να είναι το τριαντάφυλλό σου.
2. Παίρνεις, λοιπόν, τη λωρίδα, και δένεις ένα κόμπο στη μία της άκρη. 
3. Από δω και πέρα, ακολουθείς την εξής διαδικασία: Στρίβεις και περιστρέφεις τη λωρίδα γύρω από τον εαυτό της, και ταυτόχρονα γύρω από τον κόμπο. Πού και πού βάζεις και καμία τελίτσα κόλλας από το πιστόλη σιλικόνης σου. Εναλλακτικά, αν δεν έχεις πιστόλι, μπορείς να τραβάς κανά δυο βελονιές εδώ κι εκεί. Αυτό το τελευταίο είναι πιο haute couture από την κόλλα-τρε μπανάλ, αλλά έχει πιο μεγάλη μανούρα. Διάλεξε και πάρε: ευκολία έναντι καθωσπρεπισμού (εγώ, πάντως, αυτή τη φορά επέλεξα πανηγυρικά το πρώτο). 
4. Στρίβεις και περιστρέφεις, στρίβεις και περιστρέφεις, λοιπόν, μέχρι που να φτάσει στο τέλος της η λωρίδα ή μέχρι που να φτάσεις στο επιθυμητό μέγεθος λουλουδιού. Αν δε σου φτάσει το μήκος του υφάσματος, και θέλεις να μεγαλώσει κι άλλο το λουλούδι, συνέχισε με μία νέα λωρίδα. Δεν θα φανεί καθόλου.
Και μη νομίζεις ότι είναι δύσκολο εγχείρημα. Πιο εύκολο δεν έχει, και έχει και εντυπωσιακά αποτελέσματα, πιστεύω. Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνεις λάθος, σ' το υπογράφω. Μόνο αν το δοκιμάσεις θα πειστείς.
Τώρα, από τη στιγμή που έχεις στα χέρια σου αυτή τη ροζέτα, μπορείς να την κάνεις ό,τι σου κατέβει-καρφίτσα, στολίδι για τα μαλλιά, να τη βάλεις σε μία τσάντα απλή, μπουτονιέρα, σκουλαρίκι, δαχτυλίδι... Γενικά, να τη στολίσεις και μετά να στολιστείς με κάποιο τρόπο. Εγώ, σ' αυτήν την περίπτωση, την έκανα ένα ωραιότατο και ευκολότατο bib necklace (δηλαδή, ένα κολιέ τύπου σαλιάρα μωρού). Έτσι:


1. Αφού έχεις φτιάξει 3-4-5 ροζέτες (εγώ έραψα πάνω τους χάντρες και πέρλες, αλλά τις φωτογραφίες τις έβγαλα πριν να το κάνω αυτό), διαφορετικών μάλλον μεγεθών, τις τοποθετείς κατά πώς σου αρέσει, και τις βάζεις σε ένα χαρτί.
2. Σχεδιάζεις το περίγραμμά τους.
3. Μεταφέρεις αυτό το κομμάτι χαρτί στο ύφασμα που χρησιμοποίησες για τα λουλούδια (ή σε ένα κομμάτι τσόχα χρώματος ταιριαστού ή ό,τι σε βολεύει), και κόβεις το ύφασμα για να το χρησιμοποιήσεις σα βάση.
Μετά κολλάς τα λουλούδια, έτσι όπως τα είχες αραδιάσει αρχικά, στη βάση αυτή. Τώρα, μπορείς να στερεώσεις με κόλλα ή με κλωστή κορδέλα στις δύο άκρες του ή να βάλεις αλυσίδα, όπως έκανα εγώ. Και τα δυο θα βγούνε όμορφα.





10 σχόλια:

  1. τι όμορφο!!! και για κολιέ και για μπλούζες.. μ'αρέσει!!
    αϋπνίες κι εσύ;;
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι κόλλημα οι ροζέτες!!!Είναι εύκολες και μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις παντού!!!Βγήκε πολύ όμορφο το κολιέ!!!Και εγώ είχα φτιάξει ένα παρόμοιο κολιέ από μια παλιά μπλούζα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ομορφο!! Και εγω εχω τρελλα με τις μπουτονιέρες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμαρυλλίς, η μαμά μου με έλεγε βρυκόλακα. Είμαι νυχτερινός τύπος, ναι.
    Angelique, είναι όντως κόλλημα. Once you pop, you can' t stop, και τέτοια. Το είδα το δικό σου, είναι πολύ καλύτερο απ' το δικό μου, μου άρεσε περισσότερο.
    Μαριάννα, όντως, ωραία ιδέα η μπουτονιέρα. Θα κάνω μια υπερτεράστια ροζέτα, και θα την κοτσάρω στο παλτό μου, να το ανανεώσω λιγάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι όμορφες οι ροζέτες! Μπορείς να τις βάλεις και σε στέκα ή κορδέλα! Το έφτιαξες πολύ ωραίο το κολιέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ, Μουκουβού, για τα καλά σου λόγια. Η αλήθεια είναι ότι οι ροζέτες είναι πολύ αποδοτικό πρότζεκτ για να ασχοληθεί κανείς, δεδομένου ότι, με την ελάχιστη προσπάθεια και δεξιοτεχνία, έχει κανείς ωραιότατα αποτελέσματα. Και μπορείς να τις βάλεις, όντως, παντού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τελειες οι ροζετες σου!!!χαιρομαι που σε βρηκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, οι ροζέτες τέλειες δεν είναι, αλλά δέχομαι το σχόλιο :)
      Καλώς ήρθες, λοιπόν!

      Διαγραφή
  8. Μadame Pelagie μας θύμισες όμορφες στιγμες από ελληνική ταινία με το όνομά σου.Χαιρόμαστε που σε βρήκαμε.Πολύ χαριτωμένες οι ροζέτες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τα κορίτσια! Ευχαριστώ και στις δύο σας. Θα τα λέμε!

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!