27.12.11

Παλτουδάκι


Burda.de

Είπα κι εγώ να βάλω ένα παλτουδάκι επάνω μου (το καημένο), τώρα που έχει πολύ κρύο.
Πήρα προχθές το burda του Ιανουαρίου, και ήταν μπλιαξ. Όμως, χάλια! Δε μου άρεσε ούτε ένα ρουχαλάκι από κει μέσα. Απίστευτο (δεύτερη φορά που με απογοητεύεις, αγαπητό Burda-γιατί;). Τόση δεκαετία ογδόντα (με την κακή έννοια), ούτε στα vintage τεύχη που μου χάρισε η Σμαρώ (εκείνα ήταν ωραία). Πέντε ευρώ πεταμένα στην αποχέτευση (down the drain, you know).
Τέλος πάντων. Στο προηγούμενο από αυτό, όμως, τεύχος (του Δεκεμβρίου, δηλαδή), στο εξώφυλλό του υπήρχε ένα υπέ-έ-ροχο παλτουδάκι. Ροζουλί, ρομαντικό, και χαριτωμένο. Δηλαδή, ωραίο-ωραιότατο στο θεωρία, αλλά ροζ μέσα στη χειμωνιάτική μου γκαρνταρόμπα (με τη ντουλάπα του μπάτμαν μέσα στη μαυρίλα); Σόρρυ, αλλά δεν (μου) ταιριάζει. Και το τρουακάρ μανικάκι του μούρλια, αλλά καθόλου πρακτικό (δεν έχω γάντια μέχρι τον αγκώνα).
Κουνάμενη σινάμενη, πήγα, λοιπόν, στον Ιχτιάρογλου. Ήξερα ότι ροζ δεν υπήρχε περίπτωση να πάρω. Ζαχάρωνα για ώρα το γκρι, το άφηνα, το ξανάπιανα. Διάλεξα και τη φόδρα: ροζ (μ' αρέσουν οι εκπλήξεις στις φόδρες). Και, τελικά, διάλεξα την εύκολη και σίγουρη λύση (Έλα τώρα που δεν κατάλαβες!): Μαύρο, παιδί μου. Για ακόμα μία φορά. Αλλά με ροζ φόδρα, είπαμε. Για να δούμε τί θα κάνω... Ελπίζω, μόνο, να προλάβω να το τελειώσω πριν τελειώσουν τα κρύα (τα φετινά).

12 σχόλια:

  1. Θα περιμένω πιο αναλυτικό ποστ και πιο εκπαιδευτικό για το συγκεκριμένω εγχείρημα! Σε βλέπω! Χρόνια πολλά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ σε διαβάζω κιόλας.
    Λοιπόν, έχουμε και λέμε: Πήρα το ύφασμα. Πρέπει να αδειάσω και το τραπέζι από τα πιάτα της Δευτέρας (εντάξει, κυρίως ποτήρια είναι, δεν είμαι τόσο ανοικοκύρευτη), για να απλώσω το πατρόν και το ύφασμα για να το κόψω. Αναμείνατε εις το ακουστικόν σας. Ελπίζω να γίνει σύντομα το επόμενο βήμα. Αν γίνει και φέτος (πολλές προσδοκίες έχω), θα είμαι αρχηγόπουλο.
    Χρόνια πολλά και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το έκοψες το ύφασμα; μήπως να ξανασκεφτείς το γκρι; Φοβάμαι μή χαθούν οι λεπτομέρειες στα μπροστινά δεσίματα με το μαύρο. Εντάξει.. είναι και που λατρεύω τον συνδυασμό του γκρι με το ροζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, ποσό δίκιο έχεις, Κυριακή. Όπως είπα, το γκρι το ύφασμα το ζαχάρωνα ώρα πολλή, μαζι με τη ροζ τη φοδρα. Φαινόταν, όντως, πολύ ωραίος συνδυασμός. Αλλά, ξέρω πως δεν πρόκειται να φορεσω άλλο χρωμα πανοφώρι μέσα στο χειμώνα εκτός απο μαύρο -ούτε καν γκρι δεν τολμώ. Τον χειμώνα είμαι εξαιρετικά προβλέψιμη στα χρώματα που φοράω, δυσυχώς. Μακάρι να τολμούσα κι άλλο χρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. A ρε Pelagie με τα μαύρα σου ..
    αυτό το συγκεκριμένο, έτσι όπως ακριβώς είναι θα το φορούσα με τις μπάντες σου λέω, ροζουλί, άσπρο και λίγες γκρι λεπτομέρειες !!
    Πάντως όπως και να χει, είναι φανταστικό το παλτό οπότε, ακόμα και μαύρο, θα είναι ωραίο το αποτέλεσμα. Με γάντια τι έκανες τελικά? κάνε ένα ζευγάρι άσπρα, ή θα το κάνεις με μακρύ μανίκι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ σουξέ έχει ο συνδυασμός γκρι-ροζ, λέμε. Αλλά δεν θα ενδώσω, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί είμαι σίγουρη ότι δεν θα το φορέσω. Μαύρο και πάλι μαύρο. (Ορκίζομαι.)
    Τα δε μανίκια, Λύριελ, λέω να τα κάνω μακριά. Αν μπορέσω. Αλλιώς, γαντάκι θα παίξει, μου φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είδες που σου έλεγα για τα μακριά γάντια και με κορόϊδευες??????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μακριά γάντια;... Τί μου έλεγες; Δε θυμάμαι.(είπαμε: την άλλη φορά θα μου τα γράφεις)
    Άσ' τα αυτά, όμως, και κανόνισε, γιατί, για τη φωτογράφιση του παλτουδακίου (όταν θα είναι έτοιμο), θα χρειαστώ στο στάιλινγκ και εκείνο το καπελάκι που πήραμε προχθές. 'Ντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ, αγαπητή sewsome (έπρεπε να αλλάξεις και το ψευδώνυμο, να το βάλεις και αυτό ανάποδο-somesew). Να περάσεις καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μόλις το ράψεις έλα να το δούμε Live!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εννοείται πως, αν καταφέρω και το ράψω τελικά, θα το περιφέρω παντού. Προς το παρόν, με παιδεύει πολύ, και έχω ζητήσει βοήθεια από τα μεγάλα μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!