2.9.11

Το πρώτο μου τσαντάκι

Πριν ακόμα πιάσω να ράψω ενδύματα, ξεκίνησα με τα εύκολα: έραψα πρώτα μια ποδιά (must αυτό για τις αρχάριες μοδίστρες), μετά έπεσα πάνω στο blog της Lisa, το οποίο είναι φουλ στις συμβουλές και τα μαθήματα για να φτιάξεις κι εσύ την τσαντούλα σου, όπως την θες. Και, επειδή μου αρέσουν πολύ οι τσάντες με αυτά σίδερα στο άνοιγμά τους, όπως των γιαγιάδων μας, παρήγγειλα από το internet τέτοια σίδερα, και πολλά υφάσματα με πολύχρωμα σχέδια, και έφτιαξα αυτό:


Προσπαθώ να στρωθώ να της περάσω κανένα λουράκι (τί λουράκι, όμως;), αλλά, ξέρεις: αφού κάνει τη δουλειά της και έτσι... Στην επόμενη που θα φτιάξω.

6 σχόλια:

  1. Αυτό είναι ΤΕΛΕΙΟ! Είμαι μεγάλη φαν του vintage, αν και δεν μου πάει στα ρούχα, τα αξεσουάρ που το θυμίζουν τα προτιμώ συχνά. Όταν ανοίξεις μαγαζάκι στο etsy πες μου. Είμαι addicted!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις ίσως δίκιο για τα αξεσουάρ... Αν παραφορτωθείς στα vintage, θα υπάρξει πρόβλημα, γιατί μπορεί να φανεί σαν αποκριάτικη στολή.
    Το δε μαγαζάκι στο etsy είναι ακόμα υπό κατασκευή και σκέψη. Θα κάνω ανάρτηση στα εγκαίνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόλις έπεσα πάνω στο συγκεκριμένο και ξετρελάθηκα:
    Υπέροχο τσαντάκι!!
    Είναι εύκολο να μου στείλεις με ένα mail από που πήρες υφάσματα και το συγκεκριμένο σίδερο?
    Ψάχνω στο ιντερνετ καιρό για υφάσματα αλλά δεν βρίσκω!!
    Σευχαριστώ πολύ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Σου έχω ήδη στείλει mail.

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ! Αν χρειαστείς κάτι άλλο, πες.
      Τσίου.

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!