12.9.11

Λόλα, να ένα μήλο - το Ξ

ξηλώνω, ξήλωμα: Ξενέρωμα. Δηλαδή, την έκανα τη βλακεία, και τώρα πρέπει να τη διορθώσω. Αυτό γίνεται με ένα μικρό ψαλιδάκι ή με ένα ειδικό εργαλείο, το οποίο ονομάζεται ξηλωτήρι. Τουλάχιστον έτσι μου είπανε στο μαγαζί που πήγα για να το αγοράσω. Δεν γνωρίζω αν είναι δόκιμος ο όρος, εγώ το ήξερα seam ripper (πιο κουλ ονομασία). Το δικό μου ονομάζεται Jack. Τέλος πάντων. Ο Jack, που λες, κάνει τη βρώμικη δουλειά για σένα. Έχει συνήθως ένα άκρο που είναι πολύ μυτερό, και ακόμα ένα που έχει μία μικρή μπίλια στην άκρη. Και είναι κοφτερό. Φυσικά, την έχω πατήσει περισσότερες από μία φορές, και από τη βιασύνη μου (και τα νεύρα μου, που έπρεπε να ξηλώσω αυτό που είχα φτιάξει) τρύπησα το ύφασμα με τη μυτερή μεριά του. Πολλή πλάκα. Αλλά σοβαρά: αυτό το εργαλείο θα το χρειαστείς, διότι λάθη σίγουρα θα κάνεις. Ακόμα και έμπειρες μοδίστρες κάνουν, λέει, λάθη. Έτσι έχω ακούσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!