10.9.11

Ανδρικό ριγέ πουκάμισο-Βιοτεχνία ανδρικών υποκαμίσων / Μέρος 2ο

Λοιπόν. Θυμάσαι το "πουκάμισο το θαλασσί"; Ε, από τις προμήθειες των υφασμάτων για ανδρικά πουκάμισα που πήρα, έφτιαξα ακόμα ένα φόρεμα, από το πατρόν της Vogue8570. Το ύφασμα είναι ριγέ, αρκετά λεπτό και ευκολοσιδέρωτο. Ωραία ποιότητα. Επειδή είναι λίγο διαφανές, του έβαλα και τη φόδρα που προέβλεπε το πατρόν, πράγμα το οποίο συνήθως το βαριέμαι. Το ύφασμα του "γιακά", το λευκό, είναι πάλι ύφασμα από ανδρικό πουκάμισο, το κλασικό βαμβακερό λευκό-νομίζω. Το κουμπί προέρχεται από ένα παλιό πουκάμισο της μαμάς μου, το οποίο το έκανα κομματάκια (δήθεν για να το φέρω στα μέτρα μου, αλλά, τελικά, το κατέστρεψα-είπαμε: προχωράω με τη μέθοδο "δοκιμή και σφάλμα"). Έκανα για ακόμα μία φορά (!) το λάθος και πήρα λάθος τα μέτρα μου, και βγήκε λίγο μεγάλο, ειδικά στο πάνω μέρος του. Χρειάζεται σίγουρα διόρθωμα στον γιακά, που είναι το χειρότερο από όλα να διορθωθεί, μιας και ήταν και το δυσκολότερο για να φτιαχτεί. Φυσικά, αφού το έκανα, είναι έως και απίθανο να πάρω το εργαλειάκι μου και να αρχίσω να ξηλώνω. Μπα. Μια χαρά είναι και έτσι:


Θυμήθηκα, επίσης, ότι σε κάποια στιγμή είχα πέσει στο ma chemise d' homme, το οποίο είναι ένα site αφιερωμένο στις μετατροπές που μπορούν να γίνουν σε ένα ανδρικό πουκάμισο (και σε ανδρικά κοστούμια γενικά), ώστε αυτό να μεταμορφωθεί σε ένα γυναικείο ένδυμα (μπλουζάκι, φόρεμα, φούστα...). Ωραίο περιβάλλον, και πολύ ωραίες ιδέες και εμπνεύσεις (έχω εδώ και κάτι μήνες πάρει παλιά πουκάμισα του αδερφού μου, αλλά δεν αποφασίζω να πάρω το ξηλωτήρι στα χέρια μου-είπαμε, μισώ το ξήλωμα). Τσέκαρέ το, πιστεύω ότι θα σου αρέσει. ♥

*Photo frame από το Pugly Pixel. 

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Πολύ ομορφο το blog σου! Μαθαινω κι εγς ραπτική και σκέφτομαι να ξεκινήσω ένα με τισ δημιουργίες μου. Η ερώτηση μου είναι : το πατρόν της Vogue το αγοράζεις ηλεκτρονικά ή στο στέλνουν σε χαρτί στο σπίτι όπως τα αντίστοιχα του Burda? Κι αν το κάνεις download πόσο έυκολο/δύσκολο είναι να το δουλέψεις μετά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Κατερίνα, και χρόνια σου πολλά για τη γιορτή σου!
      Τα πατρόν της Vogue δεν τα έχω πετύχει πουθενά σε μορφή που την κάνεις download. Όλα τα πατρόν της Vogue που έχω, τα έχω παραγγείλει από το ίντερνετ ή τα έχω αγοράσει από καταστήματα ραπτικής σε μεγάλο χαρτί, όπως τα συνηθισμένα πατρόν. Δεν ξέρω τί εννοείς όταν λες "όπως του Burda", αλλά αυτά τα πατρόν είναι ένα ανά φάκελο, και όχι όλα μαζί σε ένα χαρτί όπως είναι στο περιοδικό του Burda. Στο δε burdastyle.com, μπορείς να βρεις τα πατρόν του Burda σε download μορφή. Κατεβάζεις το αρχείο, το εκτυπώνεις σε Α4, τις οποίες μετά ενώνεις και σχηματίζεται πάλι ένα μεγάλο κομμάτι χαρτί που περιέχει όλα τα κομμάτια του πατρόν σου.
      Ελπίζω να βοήθησα.
      Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!