4.9.11

Η...άγρια επιλογή (!) - Μέρος δεύτερο

Οι θεοί της ραπτικής ήταν μαζί μου χθες. Δεν ξεκίνησα καλά. Καθόλου καλά. Πώς είπα; "Σκέψου δύο φορές και κόψε μία"; Εσύ είσαι που το είπες αυτό; Έκανα το ακριβώς αντίθετο. Οι οδηγίες έλεγαν να σχεδιάσω σε χαρτί και να κόψω δύο κομμάτια πατρόν, στην ουσία παραλληλόγραμμα, ένα για τη φούστα και ένα για τη ζώνη. Φυσικά, είπα ότι, αφού τα κομμάτια του πατρόν θα ήταν απλά ορθογώνια, δεν χρειαζόταν να το κάνω αυτό. Θα έκοβα κατευθείαν στο ύφασμα. Είχα κάνει πριν τους υπολογισμούς μου στο χαρτί, λεπτομερείς και αναλυτικούς. Την ώρα, όμως, που ήμουν πάνω από το ύφασμα με το ψαλίδι στο χέρι, κοίταξα λάθος αριθμό (!), και έκοψα τη ζώνη πιο λεπτή απ' ό,τι έπρεπε, και, το χειρότερο, στραβά. Τέλεια. Με τη μέθοδο της μπακαλικής, τα μαγείρεψα από δω, τα μαγείρεψα από κει,  μείωσα τα περιθώρια ραφής, έκοψα ένα κομμάτι ζώνης αντί για δύο, το οποίο το δίπλωσα στη μέση, και τα βόλεψα. Φιου!
Φοβόμουν λιγάκι ότι το ένα μέτρο ύφασμα που πήρα από την Εύη δεν θα ήταν αρκετό, αλλά τελικά όλα πήγαν καλά. Έκανα μία σειρά από μεγάλα γαζιά (τα μεγαλύτερα που έχει η ραπτομηχανή μου) στο επάνω μέρος των κομματιών της φούστας, και μετά τα σούρωσα. Το δυσκολότερο κομμάτι σε αυτή τη φούστα είναι να σουρωθεί ομοιόμορφα η φούστα, και μετά να ραφτεί σωστά στη ζώνη. Χρησιμοποίησα πολλές καρφίτσες (φυσικά, κατατρυπήθηκα), και έκανα αρκετή ώρα μέχρι να ράψω το μπρος και πίσω κομμάτι στη ζώνη, γιατί σταματούσα τη μηχανή κάθε δύο εκατοστά, ώστε να ελέγξω αν έχω πιάσει ύφασμα που δεν πρέπει από κάτω, και να βγάλω τις καρφίτσες για να μη στραβώσει η βελόνα της μηχανής. Παιδεμός, σου λέω. 
Το φερμουάρ είναι κρυφό και δε με δυσκόλεψε, και τον ποδόγυρο τον έραψα στο χέρι, όπως επίσης και τη μέσα μεριά της ζώνης στη φούστα (η υψηλή ραπτική (λέμε τώρα) απαιτεί πολύ ράψιμο στο χέρι, και αυτό το ύφασμα, τόσο όμορφο, πρέπει να το περιποιείται κανείς ανάλογα). 
Το ύφασμα της φούστας είναι αρκετά κρουστό για να στέκεται από μόνο του (η φούστα στέκεται όρθια, ακόμα και χωρίς εμένα μέσα), και δίνει ένα εφέ μπαλαρινέ τουτού(ς). Στο γάμο δεν πήγαμε, τελικά, αλλά εγώ ράφτηκα!
♥
*Photoframe από το Pugly Pixel

2 σχόλια:

Έλα, μη ντρέπεσαι, πες κάτι!